וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה קרדינלס: פורשים כנפיים

26.8.2017 / 16:00

הפרישה של קרסון פאלמר ובעיקר של לארי פיצג'רלד מתקרבת והקרדינלס מנסים לעשות הכל כדי לרוץ עם השניים הללו לעוד עונה טובה. אחרי האכזבה אשתקד, ההגנה עלולה להיחלש, ההתקפה להשתפר והסך הכול להראות אותו דבר

לארי פיצג'רלד אריזונה קרדינלס. AP
הפרישה מתקרבת. פיצג'רלד/AP

מאזן בעונה שעברה: 8:1:7, מקום שני בבית

מאמן: ברוס אריאנס (עונה חמישית)

עזבו: טוני ג'פרסון (סייפטי), די ג'יי סוורינגר (סייפטי), קלאיס קמפבל (קו התקפה), מרקוס קופר (מגן פינה)

הצטרפו: אנטואן בת'אה (סייפטי), פיל דאוסון (בועט), ג'אביס ג'ונס (ליינבקר), אנדרה אלינגרטון (תופס), קרלוס דנבי (ליינבקר)

בחירות דראפט משמעותיות: האסון רדיק (ליינבקר), בודה בייקר (סייפטי), צ'אד וויליאמס (תופס)

קרסון פאלמר אריזונה קרדינלס. AP
חייב להיות יציב יותר. פאלמר/AP

הקארדס היו נהדרים ב-2015 והגיעו עד גמר החטיבה בזכות פוטבול התקפי תוסס. כל זה נעלם בעונה שעברה, כאשר ההפסד הביתי הדרמטי לניו אינגלנד נטולת טום בריידי במחזור הפתיחה, סימן את הדרך לעונה מאכזבת מאוד עבור מי שנחשבה בעיני רבים מועמדת ראויה ביותר להגיע לסופרבול. קרסון פאלמר, אחרי שנה טובה מאוד, נראה אשתקד פתאום כמו קוורטרבק שמתקרב לעשור החמישי בחייו ונמצא לקראת סוף הקריירה והחדשות הטובות עבור אריזונה הן שלפחות בשלהי העונה, פאלמר הראה שיפור מסוים והוכיח שאולי בכל זאת יש לו עוד משהו לתת.

לקרדינלס לא נשאר הרבה זמן לרוץ עם שני הכוכבים ההתקפיים שלהם, פאלמר ובעיקר, לארי פיצג'רלד, שמתקרב אף הוא לפרישה. לצד שני אלה, אמור להמשיך לבלוט גם השנה הרץ האחורי דייויד ג'ונסון, אולי הרץ-התופס הטוב בליגה כיום. אם לפני שנתיים התקפת אריזונה הובילה את הליגה ביארדים-פר-מהלך, הרי שבעונה שעברה היא צנחה למקום ה-23 בתחום, כך שחייב להיות שיפור בולט כדי שאריזונה תחזור להיות משהו אמיתי.

הצרה של הקבוצה מהמדבר היא שגם אם ההתקפה תשתפר, ההגנה כנראה תיחלש. החוליה ההגנתית הייתה בצמרת הליגה בעונה שעברה ביארדים נגד המסירה והריצה ובאופן כללי, היוותה את נקודת האור של המועדון. אלא שאחד מעמודי התווך בהגנה, קלאיס קמפבל, עזב לג'קסונוויל ואריזונה תיפתח עונה עם חצי הגנה חדשה. לשמחתה, ה"האני באדג'ר" טיירון מת'יו נראה כשיר בעונה קריטית עבורו (אם ייפצע, הקבוצה תוכל להשתחרר מהחוזה הגבוה שלו) וגם פטריק פיטרסון האיכותי עדיין איתנו, לצד אי אילו חיזוקים.

התחזית: כאמור, שיפור התקפי מסוים, היחלשות הגנתית מסוימת ומובנת וקבוצה די דומה לעונה שעברה. ניתן להם 7:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully