וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס סיינטס: משחקים רק בצד אחד של הכדור

עידו רבינוביץ'

24.8.2017 / 16:00

גם בגיל 38 דרו בריס יציב ומספק מספרים נהדרים וזרוע חזקה, אבל הקדושים עברו עוד פגרה בה הם לא חיזקו מספיק את ההגנה שלהם ושוב, זה ייפגע בהם. אולי אדריאן פיטרסון לפחות יחזור לעצמו

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Feig, AP
ההתקפה לא תספיק לבדה. בריס/AP, Bill Feig

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום שלישי בבית

מאמן: שון פייטון (עונה 12)

עזבו: ברנדין קוקס (רסיבר), ג'רי אוואנס (תאקל התקפי), טים הייטאוור (רץ אחורי)

הצטרפו: אדריאן פיטרסון (רץ אחורי), טד גין ג'וניור (רסיבר), לארי וורפורד השלישי (גארד התקפי)

בחירות דראפט משמעותיות: מרשון לאטימור (קורנרבק), ריאן רמצ'יק (תאקל התקפי), מרקוס וויליאמס (סייפטי), טריי הנדריקסון (תאקל הגנתי)

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Hannah Foslien, GettyImages
ברוכים הבאים לביג איזי. פיטרסון/GettyImages, Hannah Foslien

גם בגיל 38, העקביות והיכולת של דרו בריס לא נעלמות ובשנה שעברה, הוא נהנה ממשחק ריצה לא רע, עם מארק אינגרם (5.1 יארד לנשיאה) ומתופס טוב בדמות ברנדין קוקס הנפיץ, כמו גם מצמד טייט אנדים אמינים ביותר. אז מה השתבש ואיך בריס לא הוביל את הסיינטס לפלייאוף? התשובה נמצאת בצד השני של המטבע, בהגנה.

למרות שעמדת הסייפטי הייתה סולידית, עם ג'אריס בירד ו-וון בל, הגנת הסיינטס הייתה זוועתית ב-2016 כמעט בכל פרמטר שניתן למדוד: היא הייתה במקום ה-31 בליגה בנקודות נגדה, היא הרשתה יותר משישה יארד בממוצע למהלך (אחת משלוש קבוצות בלבד בליגה) והיא דורגה מתחת לממוצע גם ביארדים נגד הריצה. הבעיה? לא נדמה שזה הולך להשתפר. הקדושים בחרו את מרשון לאטימור, שהרשים רבים בקפיצה שלו משחקן ספסל באוהיו סטייט למקום ה-11 בדראפט והוא עשוי לעזור בזכות מסת הגוף והפיזיות שלו, אבל כרוקי הוא לא יגרום שינוי מאסיבי. למרות בחירה קצת מוזרה בסייפטי כבר בסיבוב השני, בסך הכול הדראפט של הסיינטס היה טוב מאוד והגעתו של אדריאן פיטרסון, אם יצליח לשמור את עצמו מחוץ לצרות ועל המגרש אחרי כמה שנים קשות, תתרום להתקפה.

התחזית: הגנה מנצחת משחקים וכרגע בניו אורלינס, ההגנה לא מספיק טובה, במיוחד לא בבית כזה חזק. 10:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully