וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק עונה בליגה הלאומית תגרום להפועל תל אביב להתחבר בחזרה"

האדומים שבו לחייך אחרי תקופה ארוכה בזכות הניצחון במחזור הפתיחה של הלאומית: "זה הזמן שהאוהדים יחזרו ליהנות". איוניר עדיין לוחץ לחזק את ההתקפה, הקבוצה לדין על התפרעות אוהדים

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. החיוכים חזרו להפועל תל אביב

חיוכים כמו שנרשמו אתמול בראשון לציון לא נראו כבר הרבה מאוד זמן מכיוון הפועל תל אביב. מעבר לניצחון, הקבוצה כבר מפנטזת על ימים טובים יותר בליגת העל: "כנראה שכל אלה שאמרו שהיינו צריכים לרדת ללאומית לאיזה עונה, עוד לפני שזה קרה, ידעו על מה הם מדברים - רק ככה המועדון הזה יתחבר בחזרה", אמר גורם במועדון. "אין אוהד אחד שהגיע אתמול ולא נהנה. אם נמשיך ככה זאת תהיה עונה שתעשה למועדון רק טוב".

נראה כי אחרי העונה הסיוטית שעברה על האדומים, הם רק חיפשו סיבות לחייך. גורמים בהפועל התבדחו אמש (שני): "יש לנו קהל של מזוכיסטים, אם היינו בליגה א' היו מגיעים יותר אנשים". לכולם ברור כי עונה מוצלחת בלאומית תאחד את המועדון: "מתי היינו פייבוריטים ברורים במשחק ושיחקנו כמו פייבוריטים? זה הזמן שהאוהדים יחזרו ליהנות".

כבר היום בהפועל מדברים על התעוררות בגזרת המנויים. עד לפני המשחק, האדומים מכרו כ-3,000 מנויים ובעקבות הניצחון הם מקווים שכבר השבוע ימכרו לפחות עוד כמה מאות. אגב, למרות התוצאה, גם איל ברקוביץ' יצא מרוצה מהמשחק, ובסיומו התלוצץ עם אנשי הפועל תל אביב: "כל העונה ביחד לא מגיעים למשחק שלנו כמות כזו של אוהדים. אחרי משחק כזה אני יכול לשלם משכורות של שלושה חודשים מראש לשחקנים".

בנושא אחר: תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד ראשון לציון.

עוד בנושא

לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 0:3 בחוץ
מוטי איוניר: "0:3 נשמע נהדר, אבל אני לא מרוצה מהדרך"
לאומית: הפועל פתח תקוה - קטמון 0:1, הפועל רמת גן - כפר סבא 2:0

גיא בדש הפועל תל אביב. קובי אליהו
חיפשו סיבות לחייך. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

2. הביטחון יעלים את הלחץ?

לצד השמחה, לא מעט רגעי חרדה עברו אתמול על הפועל תל אביב. לאורך המחצית הראשונה הרגישו בצוות המקצועי כי יש לחץ על השחקנים הצעירים של המועדון, והתקווה היא כי אם ימשיכו בהצלחות שלהם כמו אתמול, הביטחון יעלים את הלחץ המורגש עליהם. "שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה", אמר גורם בכיר בקבוצה. "הרגשנו שמשהו עובר על השחקנים אבל ברגע שהגול הגיע, משהו השתחרר". בכלל, מעבר לעליית ליגה, אחת המטרות של הפועל היא להבשיל שחקנים לליגת העל. כרגע בונים שם על מוטי ברשצקי וג'וזף גנדה כעתיד המועדון ומקווים כי עונה עם המועדון בליגה הלאומית תספק לשחקנים את הניסיון הדרוש לליגת העל. "אנחנו צריכים לשאוף ששישה עד שבעה שחקנים יהיו הבסיס של הקבוצה בעונה הבאה", אמרו האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בונים עליו. מוטי ברשצקי/יוסי ציפקיס

3. איוניר לא שקט

מוטי איוניר נהנה מהניצחון במחזור הראשון, אך הוא עדיין לא שקט. המאמן רוצה עוד גולר בקבוצה וזאת למעשה הסיבה המרכזית שהאדומים מנסים להגיע עם החלוץ הברזילאי דנילו להסכם על התרת חוזהו, ולהחתים את שחק הירש במקומו בקבוצה. הדבר אמור לקרות עד אמצע השבוע. חשוב לציין כי דנילו ישוחרר מהקבוצה בשל בעיית תקציב וכי ההנהלה תוכל להחתים את הירש רק עם תיפטר מחוזהו של הברזילאי. כרגע לא ברור אם יוחתם זר אחר, אך איוניר מנסה ללחוץ על ההנהלה להחתים זר נוסף במקומו יחד עם הירש.

מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר. קובי אליהו
רוצה עוד מחץ בהתקפה. מוטי איוניר/קובי אליהו

4. דגני בדרך החוצה

אחרי הניצחון, הסיפור המרכזי בהפועל עובר מהמגרש לבוררות שבין אוראל דגני למועדון, שתפתח מחר. למרות שעלה בהרכב מול ראשון לציון, נראה כי ימיו של דגני במועדון הולכים מתקצרים, וגורמים בהפועל טוענים כי אין אפשרות ריאלית שהבלם יישאר בקבוצה. הסיבה לכך היא די פשוטה: אם דגני יפסיד בבוררות הוא לא יהיה מוכן להישאר בהפועל בשכר של 36 אלף שקל בורטו בלבד. מצד שני, אם דגני ינצח את הבוררות, להפועל אין אופציה לשלם לבלם את ההסכם שחתם בזמנו עם כבירי, המדבר על שלושה מיליון שקלים לצד השכר. יתרה מכך, לדגני יש בהסכם מענק של כ- 800 אלף שקל בסוף העונה והפועל לא תוכל לעמוד בסכום זה. איוניר אמנם שוחח עם הבלם לפני כשבועיים וקיבל ממנו הבטחה כי הבוררות לא תשפיע על הצד המקצועי, אך גם המאמן יודע שהכללתו בהרכב היא ככל הנראה זמנית, וישראל ראש אמור לתפוס את מקומו ברגע שתוצאות הבוררות התקבלו.

שחקני הפועל תל אביב אריק ינקו, אוראל דגני, שחקן הפועל ראשון לציון אוגו אוזוצ'וקו. קובי אליהו
מחכים לבוררות. אוראל דגני/קובי אליהו

5. ומה עם פיפ"א?

הפועל תל אביב עדיין עוקבת בדאגה אחר המתרחש מול פיפ"א. למרות שדבר כמעט לא התחדש לאחרונה בין הצדדים, האדומים עדיין מתכוננים לתרחיש לפיו פיפ"א תדרוש להוריד את הקבוצה לפחות ליגה אחת. "כשתהיה דרישה כזאת נדע איך להתמודד", אמרו במועדון. כמו כן, בהתאחדות משוכנעים כי פיפ"א תעניש את הפועל בצורה חמורה, אך שם טוענים כי ההליך ככל הנראה ייקח מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully