וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני יהודה מהללים את יוסי אבוקסיס, דן מורי צפוי לחתום

הזהובים מאושרים אחרי הניצחון על מכבי חיפה ומשבחים את המאמן החדש: "אנחנו חיילים שלו". שבחים לחוזז וגורדנה, יונתן כהן ושגיב יחזקאל שוב על הכוונת. הבלם יחזור לקדנציה שלישית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ספק אם בחלומות הכי ורודים של בני יהודה פתיחת העונה הייתה טובה כל כך. אחרי שרשמו הופעת מכובדת בליגה האירופית מול זניט ואף ניצחו אותם ברוסיה, הזהובים השיגו אמש (שני) ניצחון ראשון בליגת העל העונה, עם 0:2 על מכבי חיפה המאכזבת. יוסי אבוקסיס כבר אמש ניסה להוריד את השחקנים לקרקע בחדר ההלבשה כשאמר: "תחגגו היום, כבר ממחר הראש שלנו באשקלון".

"הניצחון הזה זה לא יהיה שווה כלום אם נפשל מול אשקלון", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. "לקבוצה קטנה וצעירה כמו שלנו אסור לחשוב על מטרות ארוכות, אלא על מטרות קצרות. אם נדע לעשות את זה, בסוף זה גם ישתלם לנו".

עוד בנושא:

0:3 מרשים לבני יהודה על מכבי חיפה, צמד למחליף מתן חוזז
חוזז אחרי המשחק: "לא חלמתי על צמד, אבל אני מאמין בעצמי"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
ה-כוכב. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס לא רצה להודות אתמול כי הוא למעשה הכוכב של הקבוצה במתכונתה הנוכחית. מלבד העובדה שהוא בעל השכר הגבוה ביותר במועדון, הוא גם זוכה לאהדה גדולה מהשחקנים. אחד השחקנים ניסה להסביר את ההבדל שעושה המאמן על הקווים ואמר ש"רוב השחקנים פה צעירים ויוסי יודע להוציא מכל אחד את המקסימום. אנחנו חיילים שלו. מישהו ראה את צ'יבוטה רץ ומתאמץ ככה בכפר סבא? זה הקסם שלו וכל אחד יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות".

בקבוצה ציינו לטובה גם את רועי גורדנה שנראה כמי שלאט לאט הופך למנהיג הקבוצה במרכז המגרש, את אמיליוס זובאס שאותו מגדירים במועדון כ"שוער הטוב בליגה" ואת אלמוג בוזגלו שעושה התקדמות מעונה לעונה. אבל את רוב המחמאות אמש קיבל מתן חוזז, שנכנס כמחליף וכבש צמד. "הוא עדיין ילד, אבל עם מלא כישרון. העובדה שהירידה לספסל לא משפיעה לו על הביטחון מעידה כמה אופי יש לו".

למרות ההתלהבות, בבני יהודה מודעים לכך שעליהם להתחזק בלפחות שלושה שחקנים חדשים כדי להעמיק את הסגל. אבל למרות זאת, הייאוש סביב החתמת זרים בקבוצה הולך וגובר. להתעקשות של אבוקסיס להביא את השחקנים הזרים להתרשמות במועדון אין אפקט חיובי במיוחד, לא על הנבחנים עצמם ולא על זרים אחרים שעל הכוונת. "לזרים שבאים להתרשמות אין כל כך קשר לכדורגל", טען אמש אחד השחקנים. כרגע נראה כי בבני יהודה ימתינו לשחרורים גם אצל מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב, במקום לנסות להחתים זרים נוספים. המטרה היא לצרף שחקנים בהשאלה, ושני המועמדים העיקריים הם יונתן כהן ושגיב יחזקאל ממכבי תל אביב (הראשון הושאל לזהובים גם בעונה שעברה).

הקבוצה מעוניינת בדן מורי, ששוחרר היום באופן רשמי וסופי מבית"ר ירושלים. בני יהודה תנסה לסגור את התנאים מול הבלם עוד השבוע ולצרף אותו לסגל של אבוקסיס. זו תהיה הקדנציה השלישית של מורי בקבוצה משכונת התקווה.

עוד בבני יהודה: הקרע העמוק עם הקהל שיוצא נגד ההנהלה נמשך. בכל סטטוס שהקבוצה מעלה בדף הפייסבוק הרשמי שלה האוהדים יוצאים נגד ההנהלה והעובדה שאתמול ישבו אוהדי הקבוצה ביציע המזרחי לא הוסיפה ליחסים הרעועים ממילא בין הצדדים. "לא נוכל לעשות קפיצת מדרגה בלי שהקהל יהיה איתנו", אמרו אמש בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתן חוזז בני יהודה. ברני ארדוב
כישרון ואופי. חוזז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully