וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "אנחנו צריכים לרוץ לאליפות, לא רק באר שבע ומכבי תל אביב מועמדות"

20.8.2017 / 13:27

קשר בית"ר ירושלים מציב רף גבוה לקראת משחק פתיחת העונה מול מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5): "הגיע הזמן לעשות קפיצה". טל כחילה ביקש לשחק ללא מסיכה, מיקי סירושטיין יפתח במקומו?

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים אופטימית לקראת המשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) נגד מכבי תל אביב בנתניה. על אף העובדה שהקבוצה מגיעה עם מאמן זמני, גילי לבנדה, ישנה תחושה כי אפשר לחזור מהמשחק עם ניצחון ולפתוח את העונה ברגל ימין. בבית"ר החליטו לשים את כל נושא המאמן הבא בצד ולחזור להתעסק בו רק לאחר המשחק.

ההתלבטות הירידה בנוגע להרכב הערב היא בנוגע לעמדת הבלם. טל כחילה התקשה להתאמן עם המסיכה וביקש לשחק בלעדיה. רק לקראת המשחק יחליט רופא הקבוצה אם לאשר זאת, אך אם הוא לא יסכים, ייתכן כי מיקי סירושטיין יפתח במקומו.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
שאיפות גבוהות. עידן ורד/ברני ארדוב

עסקת לינדזי רוז אמורה להיחתם סופית בימים הקרובים והשחקן יהפוך רשמית לשחקן בית"ר ירושלים. עם החתמת מאמן תתקבל גם ההחלטה בנוגע לשלומי ארבייטמן. בכל מקרה, בית"ר רוצה לצרפו כחלוץ נוסף לסגל.

הבוקר פורסם באתר הרשמי של המועדון ראיון עם עידן ורד, שסיפר על השאיפות והמטרות לקראת העונה שבפתח. "בתחילת שנה כולם אומרים שיש את באר שבע ומכבי ואנחנו נבוא מהמקום השלישי, אז זה לא נכון", אמר. "אנחנו צריכים ללכת על אליפות, לשאוף לשם. יש פה סגל טוב ואת הקהל הטוב בארץ. היינו שלוש שנים ברצף במקום השלישי, אז הגיע הזמן לעשות את הקפיצה הזאת. אם הולכים לנצח בכל משחק, אז אנחנו שואפים להיות במקום הראשון. אף אחד לא אמר שזה מה שיקרה, אבל אלה השאיפות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully