וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: האקשן ב-NL מרכז ובקרב על הווילד קארד נמשך

18.8.2017 / 13:09

האלופה שיקגו קאבס שומרת על הפסגה, בעוד מילווקי וסנט לואיס רודפות אחריה. ב-AL, האיינג'לס מובילים בקרב בין שמונה קבוצות על כרטיס הווילד קארד השני. הדודג'רס ממשיכים לנצח

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. AP
ייקח את LA לפלייאוף? טראוט/AP

פלייאוף הבייסבול מתקרב בצעדי ענק והעונה רחוקה כחודש וחצי מסיום, כאשר נראה כי נותרו לנו עוד שני קרבות מרכזיים: על ה-NL מרכז ועל כרטיס הווילד קארד השני ב-AL.

בבית המרכז, האלופה שיקגו קאבס מובילה במשחק אחד על מילווקי, שניצחה ארבעה ברציפות (57:63 מול 59:63). הקאביז הפסידו משחק משוגע בבית מול סינסינטי בחמישי בערב, כאשר חזרו מפיגור 9:0 לשוויון בזכות מבול הומראנים (כולל שלושה ברצף), אך הרדס התאוששו וניצחו 10:13. גם סנט לואיס עדיין חזק בעניינים בבית הזה והיא בפיגור משחק וחצי בלבד מהפסגה (59:62).

חאבייר באאז. AP
הקאביז נאבקים על מקום באוקטובר. באאז/AP

ב-AL, היאנקיז מחזיקים כרגע בביטחה יחסית בכרטיס הווילד קארד הראשון ומובילים ב-3.5 משחקים על האיינג'לס, שנמצאים במקום השני. אחרי לוס אנג'לס מתנהל קרב גדול, כאשר קנזס סיטי בפיגור חצי משחק, מינסוטה במרחק משחק וסיאטל וטקסס רחוקות משחק וחצי. גם טמפה ביי, בולטימור וטורונטו, כולן במרחק שלושה משחקים מהווילד קארד, עדיין בתמונה. בווילד קארד של ה-NL, קולורדו ואריזונה במאזן זהה (54:67) וביתרון 4.5 משחקים על מילווקי.

שאר הבתים מתחילים להתקרב להכרעה. ב-AL, בוסטון (51:69) שנמצאת בכושר מצוין מובילה במזרח ב-4 משחקים על היאנקיז (55:65), למרות שאלה ניצחו ארבעה ברצף. במרכז, קליבלנד (53:66) ביתרון 5.5 משחקים על הרויאלס (59:61) ושישה על מינסוטה (59:60). במערב, יוסטון, עם המאזן הטוב באמריקן ליג (47:74) מובילה ב-12 משחקים על האיינג'לס וקרובה להבטיח את המקום בפלייאוף.

ב-NL מזרח וושינגטון (47:72) ניצלה מפציעה קשה של ברייס הארפר, שייעדר בתקופה הקרובה אך צפוי לשוב העונה. היא ביתרון 14 משחקים על מיאמי, אצלה ג'אנקרלו סטנטון ממשיך לשבור שיאי הומראנים ולהפציץ בלי הכרה. במערב, הדודג'רס לא עוצרים ועם ארבעה ניצחונות רצופים עלו כבר ל-34:85 מופרע והם ביתרון 19 משחקים על קולורדו ואריזונה ובדרך למשהו כמו 110-115 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully