וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר הגיע לכפר גלים, ממשיך להתאמן עם מכבי חיפה

16.8.2017 / 15:52

מקורבים לעסקה טוענים: ההצעה האחרונה של גולדהאר נמוכה יותר ממה שקרויף הציע בפגישה. גורם: "אנחנו יודעים מה לעשות אם יישאר בקבוצה". יעקב בוזגלו נפגש שוב עם ההנהלה

שחקני מכבי חיפה אלירן עטר, עומר דמארי. יוסי ציפקיס
אלירן עטר/יוסי ציפקיס

יממה לפני המשחק של מכבי תל אביב מול אלטאך האוסטרית, נראה כי במכבי חיפה לא ממש ממהרים להיענות להצעה שלהם לגבי אלירן עטר. החלוץ הגיע היום (רביעי) למתחם האימונים בכפר גלים כדי להתאמן עם הקבוצה וכרגע העסקה עדיין לא קרובה להיסגר. במועדון טוענים שלמרות חידוש השיחות אתמול, מכבי תל אביב לא העלתה את הצעתה. על פי מקורבים לעסקה, ההצעה האחרונה של מיץ' גולדהאר (950 אלף יורו) אף נמוכה יותר ממה שג'ורדי קרויף הבטיח במהלך השיחות עימם (מיליון יורו). חיפה עדיין דורשת 1.2 מיליון יורו תמורת השחקן.

"אלירן שחקן מכבי חיפה. אף אחד ממכבי תל אביב לא הגיש לנו את ההצעה שאנחנו רוצים. אנחנו יודעים בדיוק מה לעשות אם יישאר בקבוצה", אמרו במועדון. בקרוב מאוד צפויה שיחה נוספת בין גיא לוזון לשחקן. אם עטר אכן יישאר בקבוצה, תיערך שיחה בינו לבין הנהלת הקבוצה כדי לבחון את אופן הטיפול בנושא הקהל. נראה כי גם השחקן עצמו יוציא הודעה בעקבות המצב.

בעניין אחר: יעקב בוזגלו נפגש אתמול שוב עם הנהלת הקבוצה. לבוזגלו הוגשה טיוטת חוזה ונציגיו עוברים עליה לקראת החתימה הרשמית.

*** מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר הורחק משני משחקים על תנאי לשנה ונקנס ב-2000 שקל, זאת לאחר העימות עם השופטים במשחק הדרבי מול מכבי חיפה. בדו"ח השופט נכתב כי "בדקה ה-85 הורחק מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לאחר שהשופט הרביעי עדכן אותי שהוא צעק לעברי 'אתם חבורה של ליצנים, מה שעשיתם פה זה ביזיון'. אציין שבמהלך המשחק השופט הרביעי הזהיר אותו מספר פעמים שהוא לא מתנהג כראוי ושהוא עלול להיות מורחק אם התנהגות זו תימשך". קלינגר מסר בתגובה בבית הדין: "לא אמרתי את המילה ביזיון, זו מילה פסולה בעיניי. אני אדם מנוסה ונותן כבוד לשופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully