וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת אלחמיד: באר שבע הגיעה להבנות עם אשדוד, שטרם החליטה אם לשחררו

15.8.2017 / 6:48

אחרי שיחות אינטנסיביות, הושגו הבנות בנוגע למתווה העסקה, במסגרתה באר שבע אמורה לשלם 1.3 מיליון יורו ולהעביר שחקנים. ראשי אשדוד הסכימו עקרונית לסכומים, אך עדיין לא קיבלו החלטה סופית כלל אם לשחרר את השחקן. מתן אוחיון ייכלל בעסקה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד הגיעו להבנות כלליות על מתווה עסקת חאתם עבד אלחמיד. כעת אשדוד צריכה לקבל החלטה סופית האם לשחרר את הבלם ולתת אור ירוק לעסקה, או שמא להשאירו כפי שתוכנן מלכתחילה. לוואלה! ספורט נודע שאחרי שיחות שנערכו לתוך הלילה, אתמול (שני) הגיעו הצדדים להבנות עקרוניות לגבי מתווה העסקה. באר שבע תשלם כ-1.3 מיליון יורו עבור מחצית מכרטיסו של הבלם, כשבתמורה אשדוד תקבל את כרטיסו של דן ביטון וככל הנראה גם את אמיר חלאיילה בהשאלה.

עוד בהפועל באר שבע:

דן איינבינדר הפצוע ערך אימון מלא, צפוי להיות כשיר למאריבור
באר שבע הודיעה: "חשש לפגיעה ברצועה הצולבת אצל ויטור"

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד עם הכדור מול שרון זיסו שחקן בית"ר תל אביב רמלה. לירון מולדובן
הולך ומתקרב. אלחמיד/לירון מולדובן

אבל עוד לא נאמרה המילה האחרונה בעסקה. אשדוד ביקשה לחשוב פעם נוספת האם לקבל את ההצעה, לא משום שיש לה השגות על תנאי העסקה אלא משום שהיא מתלבטת האם למכור את אלחמיד מלכתחילה. "זו עסקה קשה", הסבירו בבאר שבע. "נכון לעכשיו עדיין לא הסתדרנו סופית, אבל נמשיך לנסות". האלופה העמידה כבר מחודש יוני את אלחמיד בראש סדר העדיפויות לחיזוק הקבוצה. לפני כמה שבועות הוחלט להאיץ את המגעים, וגם הפציעה המדאיגה של מיגל ויטור תרמה להתקדמות.

כך או כך, בבאר שבע ממתינים כעת לתשובה סופית מראשי אשדוד. אם העסקה תצא לפועל, אשדוד תנסה לשכנע את ברק בכר לשחרר את מתן אוחיון ולצרפו לקבוצה. בסביבתו של הבלם הבהירו לאשדוד שהוא ידרוש חוזה ארוך טווח לשתי עונות ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully