וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידס זה לא צ'לסי

14.11.2002 / 19:53

הפועל ת"א הודחה מגביע אופ"א כבר בסיבוב השני, לאחר שהובסה 4:1 על ידי לידס. אלן סמית' כבש רביעיה (30, 54, 62, 83). יוסי אבוקסיס, שכבש בדקה ה-2 את השער הראשון במשחק, הורחק באדום

הפועל ת"א כשלה הערב בניסיונה להעפיל לסיבוב השלישי בגביע אופ"א לאחר שהפסידה במשחק הגומלין מול לידס 4:1 בפירנצה. פתיחת המשחק דווקא היתה מצויינת מבחינת האדומים, לאחר שהקבוצה הצליחה להשיג שער מהיר כבר בדקה השניה. הגנת לידס ביצעה עבירה על טועמה, ואבוקסיס בבעיטה חופשית מ-18 מ', הכניע את רובינסון וקבע 0:1 לאדומים.

הדקות אחרי השער היו של לידס, שהחזיקה יותר בכדור, אך לא הצליחה לסכן את שערו של אלימלך. מהעבר השני שחקני הפועל ניסו להפתיע את ההגנה האנגלית בהתקפות מתפרצות, אבל לא הגיעו למצבים מסוכנים.

הלחץ של לידס השתלם, ובדקה ה-30 הצליחו האנגלים להשוות את התוצאה. אלן סמית' ניצל טעות בהגנת הפועל, ומצד שמאל של הרחבה הכניע את אלימלך וקבע 1:1.

שתי דקות אחר כך בחן הארי קיואל את שביט עם בעיטה חזקה מצד שמאל, אבל השוער קלט את הכדור. דקה אחרי הניסיון האנגלי הגיע תורו של אפק להחמיץ. הקשר של הפועל התמקם על קו ה-16 של לידס, ושלח בעיטה אדירה שפגעה במשקוף שערו של רובינסון.

בדקה ה-36 היה אלן סמית' קרוב לכיבוש השער השני שלו במשחק, לאחר שקיבל כדור שניתז ממשקופו של אלימלך, ומעשרה מ' בעט מהאויר. אלימלך בזינוק מצויין קלט את הכדור.

מחצית שניה: אלן סמית' משלים רביעיה

עם פתיחת המחצית השניה ערך קשטן שני חילופים, כשהכניס את כפיר אודי ובן לוז במקום קלשצ'נקו ועמרי אפק. הכניסה של השניים כמעט והשתלמה בדקה ה-49, כשבן לוז שלח כדור לכנפו ברחבת לידס, אבל החלוץ לא הצליח להשתלט על הכדור, והגנת לידס הרחיקה.

שתי דקות אחר כך, הגבהה של יעקב הלל כמעט ומצאה את כנפו, שהיה חופשי ברחבה. הפועל המשיכה ללחוץ, וכדור מסוכן של כנפו מצד ימין נהדף ע"י רובינסון לקרן.

למרות הדקות הטובות של הפועל, השער השלישי במשחק נכבש דווקא בצידו השני של המגרש. אלן סמית', מי אם לא הוא, ניצל יציאה גרועה של שביט ובילבול בהגנה של האדומים, ובדקה ה-55 בעט בין השוער לאסי דומב כדור חלש מצד ימין שהפך את תוצאת המשחק. 2:1 ללידס.

דקה אחרי השער חילוף ראשון בלידס, ומקפיל נכנס במקומו של באקה. בדקה ה-60 חילופים נוספים בשתי הקבוצות: בת"א נכנס פיני בלילי במקום אבי כנפו, ובלידס קילגאלון החליף את ראדבה.

מיד אחר כך השלים אלן סמית' שלושער פרטי, כשכבש בדקה ה-61 את השער השלישי לטובת לידס. החלוץ המחומצן היה חופשי ברחבה, נגח פעם אחת, אלימלך הדף, אבל סמית' השתלט על הכדור החוזר, מקרוב הוא לא התקשה לקבוע 3:1 לטובת האנגלים.

בדקה ה-65 ערך ונבלס את החילוף האחרון שלו, כשהכניס את ריצ'רדסון במקום קלי למשחק.

יוסי אבוקסיס, כובש השער להפועל ת"א, ספג בדקה ה-79 כרטיס צהוב שני, לאחר שקילל את השופט, והורחק באדום.

בדקה ה-82 קיבל כפיר אודי הזדמנות מצוינת לצמק את התוצאה, לאחר שקיבל כדור טוב סמוך לשערו של רובינסון, אבל החלוץ של הפועל בעט מקרוב גבוה מעל לשער של לידס.

אבל כמו בכדורגל, כשלא כובשים אז סופגים, ודקה אחרי ההחמצה של אודי כבש אלן סמית' את הרביעי שלו במשחק. המהלך החל בהארי קיואל, שהגביה מצד שמאל, וסמית', שהיה חופשי ברחבה, נגח מקרוב, וסגר סופית את הסיפור של הפועל בגביע אופ"א.

הרכבים פותחים

הפועל ת"א: שביט אלימך, רמי חאליס, יעקב הלל, אסי דומב, שמעון גרשון, יוסי אבוקסיס, גאבור הולמאי, עמרי אפק, סלים טועמה, אבי כנפו, סרגי קלשנקו.

לידס: פול רובינסון, לוקאס רדבה, גארי קלי, הארט, קיואל, בארמבי, לי בויר, וילקוקס, אלן סמית', באקה, דוברי

שופט: פריץ סטוכליק (אוסטריה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully