וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריין לבית"ר ירושלים: מסכימים לשחרר את לינדזי רוז

14.8.2017 / 23:33

תפנית במגעים עם הקבוצה הצרפתית. אחרי שסירבה לשחרר את הבלם בן ה-25, לוריין הודיעה שהיא מוכנה להשאיל אותו. בבית"ר חוששים שטביב לא יבצע את המהלך עד ששרון מימר יפוטר מתפקידו

לינדזי רוז במדי ליון. GettyImages
חדשות טובות לבית"ר ירושלים. רוז/GettyImages

לוריין הצרפתית בישרה הערב (שני) לבית"ר ירושלים שהיא מסכימה לשחרר אליה את הבלם לינדי רוז. הקבוצה מהבירה מחזרת מזו תקופה ארוכה אחרי הצרפתי, שסיכם את תנאיו במועדון בחודש שעבר. לפני כשלושה שבועות לוריין הודיעה לבית"ר ירושלים שהיא לא משחררת את רוז - דבר שהתקבל באכזבה מרה בקבוצה - אך כעת חלה תפנית נוספת.

בין בית"ר לבין רוז כבר היה קיים סיכום כספי, ובנוסף במהלך המו"מ בחודש יולי, הקבוצה מהבירה הסכימה לתנאי שהציבה לוריין: אופציית רכישה בגובה 450 אלף יורו.

למרות שמדובר בחדשות טובות מבחינת בית"ר ירושלים, במועדון יש חשש שאלי טביב לא יגיש עליו הצעה מחודשת עד שיהיה שינוי בעמדת המאמן. כידוע, בין טביב למימר קיימת מתיחות ובבירה יש שסבורים שימיו של המאמן על הקווים ספורים.

רוז ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, התחיל את הקריירה בלבאל. ב-2013 עבר לוולנסיין תמורת 1.5 מיליון יורו ובתום עונה אחת, זו מכרה אותו לליון תמורת אותו סכום. רוז מיעט לשחק בליון, חזר ללוריין וקיבל יותר הזדמנויות. בחצי השנה האחרונה הוא הושאל לבאסטיה, איתה ירד ליגה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים השיקה מדים חדשים, שרון מימר: "אוחנה תומך בי"
גורם בבית"ר ירושלים: "בקצב הזה, נראה שאין מנוס מפרידה ממימר"
בית"ר ירושלים הפסידה להפועל אשקלון 2:1 בגביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully