וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר במכתב להתאחדות: "ההרחקה שלי מופרכת"

14.8.2017 / 9:08

המאמן יעמוד לדין משמעתי על דבריו לשופטים ("חבורה של ליצנים, ביזיון") אך לא יתנצל. במועדון מקווים שיקלו בעונשו. במועדון ממתינים שמכבי תל אביב תחתים קשר אחורי כדי לשחרר את פרץ

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יושעה ליותר ממשחק אחד? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

עד אתמול היו בהפועל חיפה מוטרדים מאוד מהיכולת, אבל הניצחון על קריית שמונה הוריד מעט לחץ מהשחקנים של ניר קלינגר. המאמן יעמוד השבוע בפני וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, ובמועדון מקווים שיקלו בעונשו ולא ירחיקו אותו ליותר ממשחק אחד. קלינגר כתב מכתב לבית הדין בו הוא מנמק את העימות שלו עם השופטים. "ההרחקה שלי מופרכת", כתב המאמן. המאמן לא מתכוון להתנצל על דבריו ("אתם חבורה של ליצנים, מה שעשיתם פה זה ביזיון"). בדוח השיפוט נכתב כי השופט הרביעי הזהיר את קלינגר מספר פעמים שהוא לא מתנהג כראוי ועלול להיות מורחק אם העניין יימשך.

הניצחון אתמול הוריד מעט לחץ גם מהחלוץ עדן בן בסט, שלא הרשים עד כה במשחקי ההכנה. גאדו דנסארי פתח אתמול על הספסל, אבל ייתכן שיפתח בהרכב מול הפועל אשקלון. אלון תורג'מן אמור להיכלל בסגל לקראת המשחק. קלינגר עסוק כעת בניסיון לסגור סופית את עסקת דור פרץ. כזכור, במכבי תל אביב הבטיחו כי ברגע שיוחתם קשר אחורי זר, פרץ ישוחרר אליה. הצהובים רוצים להשלים את מסע הרכש עוד השבוע, אולי עוד לפני המשחק מול אלטאך.

הבלם עודד גביש צפוי לחתום רק לאחר שסאגת פרץ תסתיים. הקשר גל אראל ביקש להתאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר. בשלב זה, אין כוונה להחזירו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully