וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: גבריאל ינקו לא יגיע, השוער תומאש קושיצקי מועמד

ארבעה ימים בלבד אחרי שהודיעה על החתמת שחקן ההתקפה הרומני פרסמה הקבוצה מהשרון כי ינקו לא ישחק במועדון בשל מחלוקת על תנאי החוזה. השוער הסלובקי עשוי להגיע עד סוף השבוע

תומאש קושיצקי, הפועל רעננה,. gettyimages, GettyImages
התלבטות בינו לבין צור. קושיצקי/GettyImages, gettyimages

ארבעה ימים בלבד אחרי שהודיעה על צירופו של החלוץ גבריאל ינקו, פרסמה היום (ראשון) הפועל רעננה הודעה לפיה השחקן הרומני לא ישחק בסופו של דבר בשורות הקבוצה מהשרון. זאת בשל מחלוקת על תנאי החוזה. ינקו בן ה-23, שנחשב בעבר לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הרומני אמור היה להיות הזר החמישי של רעננה לצידם של עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה, מרקו אדאמוביץ' וז'ורדן פושה. כעת יצטרכו במועדון לחפש שחקן אחר למשבצת.

פרט לכך בהפועל רעננה מתלבטים האם להחתים שוער זר או להמר במהלך העונה הקרובה על הכישרון הצעיר אסף צור. בשלב הזה מסתמן כי בהנהלת המועדון מעוניינים להעניק הזדמנות לצור, בעוד שהצוות המקצועי של רעננה עדיין מנסה לשכנע את הבעלים להביא שוער זר. המועמד המוביל להצטרף כשוער הזר הוא תומאש קושיצקי הסלובקי (31, 1.97) שסיים חוזה בן שלוש שנים באסטראס טריפוליס היוונית. לפני כן הוא שיחק בנובארה וקטאניה באיטליה ובאינטר ברטיסלבה הסלובקית. רגע, קיים סיכוי גבוה יותר שאסף צור אכן יקבל את ההזדמנות, אך החלטה סופית בנושא תתקבל עד סוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully