וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סווירסקי טען במכתב לסכנין: "לא קיבלתי שכר על החודשיים שעבדתי"

13.8.2017 / 13:46

הברזילאי שדורש מכתב סיום עבודה או לשוב לאמן, טוען שמלבד מקדמה הוא לא קיבל משכורת בזמן ששהה בישראל. סכנין: "לא התקבלה פנייה, טרם החלטנו על צעדינו". לוקה לא התאמן וצפוי לעזוב

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
המאבק שלו עם סכנין נמשך. סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

למרות שהחתימו את פליקס נעים כמאמן הקבוצה, סאגת ז'אירו סווירסקי ובני סכנין מסרבת להסתיים. לוואלה! ספורט נודע שהמאמן הברזילאי שלח מכתב באמצעות עורך דינו ובו הוא דורש שכר על החודשיים שבהם עבד. סווירסקי, כך נטען במכתב, לא קיבל שכר על עבודתו ומלבד מקדמה שלא מכסה את השכר הדו חודשי לא קיבל כסף מסכנין. בנוסף דורש המאמן לקבל מכתב על סיום עבודתו, מה שבסכנין מסרבים לו בשל העובדה שלטענתם המאמן הוא זה שסיים את עבודתו בעצם זה שעזב את הארץ ללא אישורם בעוד סווירסקי טוען שהוא פוטר. הברזילאי שכר בימים האחרונים את שירותיו של עורך הדין אייל יפה שצפוי לטפל בנושאים המשפטיים אל מול סכנין. תגובת סכנין תגיע לכשתתקבל.

דובר סכנין מונדר חלאיילה הגיב לדברים: "לא ידועה לנו פניה כזאת. עדיף לו שיכבוש את תוכחתו בפיו ובל ישמיענה לאחרים. טרם החלטנו על צעדינו בגין פגיעתו במועדון".

במישור המקצועי, השחקן הברזילאי ג'ונתן לוקה לא התאמן היום עם הקבוצה וצפוי בימים הקרובים לסיים רשמית את דרכו במועדון. בצוות המקצועי לא רוצים להחזיק שחקן שאינו מעוניין להישאר והבהירו זאת להנהלה כשרק משהו דרמטי יגרום ללוקה להישאר. במקביל נעים בוחן אפשרויות חיזוק כשהמאמן צפוי לצרף לפחות שני שחקנים נוספים לסגל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully