וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי ווטקינס בראמס, זיק אליוט הושעה משישה משחקים

11.8.2017 / 22:41

שני טריידים גדולים לבפאלו, ששלחה את התופס המצוין ללוס אנג'לס ומיד לאחר מכן עשתה עסקה גם עם פילדלפיה. השלל שלה: שש בחירות דראפט בשלושת הסיבובים הראשונים ב-2018. הרץ האחורי המצוין של דאלאס הושעה בעקבות סדרת אירועים אלימים מחוץ למגרש

סמי ווטקינס בפאלו בילס. AP
המחיר נמוך מדי? סמי ווטקינס/AP

צמד עסקאות מעניינות שבהן הייתה מעורבת בפאלו בילס נרשם היום (שישי) ב-NFL, כשבמוקד עומד התופס המצוין סמי ווטקינס. ווטקינס עבר ללוס אנג'לס ראמס יחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט של 2018, כשבתמורה קיבלו הבילס את הקורנרבק אי ג'יי גיינס ובחירת סיבוב שני.

מיד לאחר הטרייד יצאה בפאלו עם עוד מהלך, כששלחה לפילדלפיה מגן פינה אחר, רונאלד דרבי, תמורת התופס ג'ורדן מתיוס ובחירת סיבוב שלישי בדראפט.

משמעות המהלכים מבחינת הבילס היא בנייה מחדש. ווטקינס המצוין היה השחקן הטוב בקבוצה ויהווה חיזוק משמעותי להתקפת הראמס. לבפאלו יש כעת שתי בחירות בכל אחד משלושת הסיבובים הראשונים בדראפט הבא. השנה אין כל כך למה לצפות, אבל אפריל יהיה מאוד מעניין באפסטייט ניו יורק.

אזיקייל אליוט דאלאס קאובויס. AP
לא יחגוג בזמן הקרוב. איזיקייל אליוט/AP

אזיקייל "זיק" אליוט היה הסנסציה המרכזית ב-NFL אשתקד. הרץ האחורי של דאלאס רשם עונת רוקי סנסציונית, כשגמא 1,631 יארד ורשם 15 טאצ'דאונים ב-15 משחקים אשתקד. אלא שאת העונה הקרובה ייאלצו הקאובויס לפתוח בלעדיו, לאחר שהיום הושעה משישה משחקים בשל שורה של עבירות מחוץ למגרש.

כבר לפני יותר משנה החלה נגד אליוט חקירה לאור האשמת חברתו לשעבר על אלימות כלפיה. אליוט לא הואשם בפלילים בסופו של דבר, אך ב-NFL בחרו להענישו בכל זאת. לכך תרמה העובדה בסנט פטריק'ס דיי הרים את חולצתה של בחורה בבר וחשף את שדיה, יחד עם תגרה שבמסגרתה שבר את אפו של אדם אחר. גם שם הוא לא הגיע לידי כתב אישום.

פרקליטיו של אליוט הודיעו כבר כי יערערו על ההחלטה. בארגון השחקנים הודיעו כי יעמדו בקשר עם אליוט ויבדקו את האפשרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully