וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובסון: עשינו חתיכת היסטוריה

14.11.2002 / 12:14

ניוקאסל, שאף אחד לא ספר אותה בליגת האלופות, עלתה אתמול בדקה ה-90 משער נצחון של בלאמי. רובסון: "הוא בכלל לא היה בתוכניות שלי למשחק". מאמן לוקומוטיב: תודה לברצלונה

שער הנצחון של חלוץ ניוקאסל קריג בלאמי, עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן מול פיינורד, שסידר לקבוצתו מקום ב-16 האחרונות של ליגת האלופות, הפך בין רגע את מאמנו, סר בובי רובסון, למאושר עלי אדמות ושופע חיוכים לכל עבר. "שלושה וחצי שבועות הוא לא שיחק בכלל והיתה לי התלבטות גדולה אם לשתף אותו בכלל אבל המשחק המצויין שלו והצמד שהוא כבש עשו את ההבדל. זה היה עבורינו לילה קסום והעפלנו כי הגיע לנו. עשינו חתיכת היסטוריה, גם עבור המועדון וגם בליגת האלופות בכלל".

בפיינורד, לעומת זאת, האכזבה היתה גדולה. מחזיקת גביע אופ"א והאלפוה ההולנדית סיימה אחרונה בבית ועפה וסיימה את דרכה האירופאי. מאמנה, ברט ואן מרוויק, אמר בסיום: "לא ידענו איך להסתדד עם שירר וזה מה שגרם לנצחון. מול השער של בלאמי בדקה ה-90 לא היה לנו הרבה מה לעשות. אני חושב ששיחקנו לא רע בכלל אבל הנחישות של ניוקאסל היתה גדולה יותר".

עוד קבוצה שהעפילה כנג כל הסיכויים היתה לוקומוטיב מוסקבה לאחר הנצחון 0:2 על ברוז' בבית ולאחר הנצחון של ברצלונה על גלאטסריי. המאמן הרוסי, יורי סמין, אמר בסיום המשחק: "הבאנו הרבה כבוד לכדורגל הרוסי ואני מאושר שהמאמץ הכביר שלנו הניב פרות. לא עלינו שלב רק כדי ליטול בו חלק. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך הלאה בהצלחה גם בשלב הבא". סמין גם ידע לפרגן לברצלונה, שלמרות שהבטיחה את עלייתה, שיחקה בצורה הוגנת ביותר מול גלאטסריי: "כל הכבוד להם. אמרתי לשחקנים שלי לפני המשחק שברצלונה לא תרשה לעצמה להפסיד בבית כך שכל מה שנצטרך זה רק נצחון כדי לעלות שלב. אני שמח שכך באמת היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully