וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תגיש השבוע את הסיכומים בנוגע לדיון של לאלה

6.8.2017 / 12:37

עו"ד אפרים ברק יעביר את החומר לבית הדין, כשבעוד שבוע פרקליטו של לאלה, עו"ד אייל יפה, יעביר את הסיכומים שלו. בתוך כשבועיים יתברר סופית אם השחקן יורחק לתקופה ארוכה וייאלץ לפרוש

מהראן לאלה הפועל חיפה בדיון עם עו"ד אייל יפה. יוסי ציפקיס
רגע האמת מתקרב. מהראן לאלה/יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל תגיש השבוע את הסיכום שלה בנושא הדיון שנערך בבית הדין בעניינו של מהראן לאלה. עו"ד אפרים ברק, ששהה עד כה בחו"ל, אמור להגיש את הסיכום השבוע, כשמספר ימים אחר כך יגיש פרקליטו של לאלה, עו"ד אייל יפה, את הסיכום שלו. לאחר מספר ימים אמורה להינתן הכרעה בעניינו של החלוץ. בהתאחדות מעריכים שהוא יורחק לשנה לפחות ויפרוש, אך בהפועל חיפה מנסים לשמור על אופטימיות ומקווים שבית הדין יקל עם השחקן, לאור תקדים שהוצג בדיון. כפי שכבר פרסמנו, לאלה צפוי לקבל תפקיד במועדון.

בחלק המקצועי, בהפועל חיפה עדיין לא שבעי רצון מהיכולת של הקבוצה. אחרי ההפסד להפועל עכו, הקבוצה התקשתה בחלק ההתקפי מול סכנין ושם סבורים כי חזרת אלון תורג'מן לאימונים השבוע, אמורה לסייע לקבוצה. "יש לנו כל כך הרבה שחקנים טכניים בחלק הקדמי, עכשיו נשאר רק לחכות שזה יתחבר. אין סיבה שנהיה כל כך לא מרוכזים בשליש האחרון", אמרו בקבוצה. גם עדן בן בסט, שעד כה לא בולט במשחקי ההכנה, יהיה כשיר.

במועדון ביקשו לקבל ממכבי תל אביב תשובה לגבי דור פרץ עד מחר. שיחה ראשונית כבר נערכה בעניין והצהובים עשויים להשאילו לאחר שיחתום על חוזה ארוך טווח. לאחר סגירת העסקה אמור גם הבלם עודד גביש לחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully