וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי עירוני קרית שמונה: "היחס שקיבלנו ממכבי חיפה היה מביש"

6.8.2017 / 11:22

אוהדים שהגיעו למשחק הוכנסו ליציע אחד עם אוהדי הקבוצה הביתית, דבר שהוביל לעימותים. מכבי חיפה בתגובה: "הגיעו 20 אוהדים, זה לא מצדיק פתיחה של יציע נפרד". שביעות רצון מדיניז וקוויאר

אוהדי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בלאגן ביציע. אוהדי קרית שמונה/סוכנות ג'יני

אכזבה בעירוני קרית שמונה בעקבות היכולת שהציגה הקבוצה אמש (שבת) ב-0:0 מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. "היו לי תחושות לא טובות במיוחד במחצית הראשונה", אמר מאמן קרית שמונה חיים סילבס. "אני גם לוקח בחשבון שבשלב הזה שלושה משחקים בשישה ימים זה לא משהו רגיל, אז המשחק הזה לא היה נוח". נקודת האור במשחק הייתה היכולת של מרכוס דיניז, קרלוס קוויאר ואחמד עאבד (שממשיך להפגין יכולת טובה בעמדה החדשה שלו). בקבוצה הביעו שביעות רצון גם מהופעת הבכורה של איסמעאיל ריאן, ונראה שהשחקן שהגיע רק בשבוע שעבר ממכבי חיפה עשוי לקבל דקות משחק רבות העונה בעמדת המגן השמאלי, כחלק ממערך של שלושה בלמים.

אוהדי קרית שמונה התלוננו בסיום על יחס משפיל מצד אנשי האבטחה ועל כך שמכבי חיפה לא הקצתה להם יציע משלהם. "מה שמכבי חיפה עושה לאוהדי קרית שמונה זה בושה", מסרו מארגון האוהדים של הקבוצה הצפונית. "דחסו אותנו במתחם קטנטן ביחד עם אוהדי מכבי חיפה ולא נתנו לנו יציע בנפרד כנדרש, דבר אשר הוביל לעימותים עם הקהל המקומי והמאבטחים שהיו אטומים לדרישתנו ונהגו באלימות".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הגיעו מקרית שמונה כ-20 אוהדים, מדובר בכמות שאיננה מצדיקה פתיחה של גוש יציעים. בנוגע לאלימות והעימותים - נבדוק את הטענות נבחן ונלמד את המקרה כדי לדעת כיצד לנהוג בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully