וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: קווין ריינשטיין ודיא לבאדיבי שוחררו מהמועדון

3.8.2017 / 14:45

בין קווין ריינשטיין להנהלת עכו נתגלו מחלוקות לאחר שהשחקן התבקש להכניס לחוזה שינויים שנחתם רק לפני כחודש. ריינשטיין סירב, לא נכלל בסגל למשחק בגביע הטוטו וערך אימון בצד

שחקני הפועל עכו חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
ריינשטיין לא השתתף בחגיגה. שחקני עכו מול הפועל חיפה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בהפועל עכו הוחלט היום (חמישי) על שחרורם מהמועדון של קווין ריינשטיין ודיא לבאדיבי. בעניינו של ריינשטיין לוואלה! ספורט נודע שבין המועדון לבין השחקן קווין ריינשטיין היו מחלוקות שלפי גורמים המקורבים להנהלת המועדון גרמו לכך שהשחקן לא יהיה אתמול בסגל למשחק מול הפועל חיפה כשבעכו הגדילו לעשות ונתנו לשחקן לרוץ לבד סביב המגרש לפני פתיחת המשחק כסוג של אימון כושר.

הבעיות בין הצדדים החלו לאחר שריינשטיין נקרא לשיחה עם המנהל המקצועי החדש דניאל סטנצ'ו והתבקש להוסיף לחוזהו סעיף של אופציה לקבוצה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. ריינשטיין שרק לפני כחודש חתם על חוזה חדש סירב להכניס סעיף אופציה בתנאים הקיימים מה שגרם לפי גורמים סביב המועדון להחלטה להדיחו מהסגל.

אגב גורם בעכו אמר שההחלטה שריינשטיין לא יהיה בסגל הייתה מקצועית בלבד לאור העובדה שכל השחקנים יכלו לשחק אחרי שקבוצה עברה בבקרה התקציבית. ריינשטיין אגב כמו גם שחקנים אחרים שהיו רשומים בעונה שעברה לא עברו עדיין בבקרה. כאמור, היום החליטה הנהלת עכו לשחרר את השחקן מהמועדון.

עוד בנושא
ביקורת בהפועל חיפה: "אי אפשר לשחק בלי קשר אחורי"
גביע הטוטו: הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל חיפה, הקהל קרא "ביזיון"
התקציב של הפועל תל אביב יעמוד על 15 מיליון שקל, רובי רגב ימונה למנכ"ל

ללא קשר לריינשטיין בעכו היו מרוצים מאוד מניצחון על הפועל חיפה אתמול ומכך שלמרות שחיפה התחדשה בלא מעט שחקנים עם רזומה הצעירים והזרים של עכו לא נפלו מהם "הוכחנו שלמרות הזלזול בנו יש פה פוטנציאל" אמר שחקן בקבוצה. לדבריו "יש לנו עוד המון עבודה אבל יש פה דרך נכונה".

בעניין אחר, בקבוצה מקווים שבית הדין יקל עליהם בעניין ההרשעה בשל עבירות על תקנות הבקרה התקציבית ויקבל את הערעור שהוגש. זאת בייחוד לאור העובדה שאפילו תובע ההתאחדות אמר שהפחתה של שלוש נקודות היא עונש קשה מדיי ודרש להפחית את העונש להורדה של שתי נקודות.
תגובת המועדון בעניינו של קווין ריינשטיין תובא לכשתתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully