וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקני הפועל פתח תקוה הותקפו בפולין, הבקרה מאיימת בהורדת ליגה

3.8.2017 / 14:15

צפו באנשי הקבוצה מותקפים על ידי רעולי פנים פשיסטים של לגיה ורשה בסיום משחק ההכנה מול צ'חאנוב. גורם בבקרה: "אם הקבוצה לא תשיג ערבויות כספיות תוך שבוע היא תרד לליגה א'"

יח"צ - חד פעמי
שחקני הפועל פתח תקוה.
שחקני הפועל פתח תקוה מסתערים

הפועל פתח תקוה סיימה אתמול (רביעי) את מחנה האימון שלה עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים, אך אקורד הסיום האמיתי שלו היה בתקרית לא נעימה וחריגה שהתרחשה במתחם של המועדון כאשר מספר אנשי צוות הותקפו על ידי אוהדים חוליגנים של לגיה ורשה, שהתכוננו למשחק קבוצתם במוקדמות ליגת האלופות מול אסטנה מאוחר יותר.

הבוקר התפרסמו עדויות הוידאו מהמקרה החמור ובו נראים מספר שחקנים של הקבוצה כשהם רצים לעבר התוקפים וממש מגינים בגופם על חבריהם שהותקפו. התקרית הזו עברה בשלום למרבה המזל ושחקני הקבוצה הספיקו להתאסף יחד כדי לצפות במשחקה של באר שבע והערב (22:00) הם ינחתו בנתב"ג ויתכוננו לפתיחת העונה הרשמית בגביע הטוטו. צפו בעדויות הוידאו מהמקרה.

מנכ"ל ההתאחדות הישראלית רותם קמר שוחח אתמול בערב עם מנכ"ל ההתאחדות הפולנית בדרישה לבחון את התקרית החמורה. המנכ"ל הפולני הבהיר כי יסייע להפועל פתח תקוה ככל הנדרש ויוודא כי המשטרה תגיע למי שאחראים להתקפה. גם משרד הספורט פועל בנושא מול הרשויות בפולין וייתכן ולתקרית הזו צפויות השלכות נוספות.

ובינתיים, הרשות לבקרת תקציבים (חמישי) מכתב להפועל פתח תקוה בו היא מודיעה כי הקבוצה עשויה לרדת לליגה א' בשל העובדה שלא העמידה תקציב ולא סיפקה אישור ניהול תקין לקראת העונה הבאה. בבקרה התקציבית טוענים כי הדבר נוגד את התקנון ועל פי התקנות הקבוצה אמורה לרדת ליגה, משום שלא ביצעה את החובות המוטלות עליה. "במידה שלא תמציא תוך שבוע לבית הדיון העליון אישור ניהול וערבויות כספיות, הקבוצה תרד ליגה", אמר גורם הבקיא בפרטים.

צפו במאמן הפועל פתח תקוה מדבר על התקרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully