וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קגלמאכר עשוי לעזוב את מכבי חיפה: "יוכרע בין הקבוצה לסוכן שלי"

31.7.2017 / 15:23

הבלם האורוגוואי בן ה-29 עשוי לעזוב את הירוקים וסוכנו כבר נמצא במגעים עם קבוצות מגרמניה ובלגיה. "אני מרגיש טוב בחיפה, אבל אחשוב על עתידי אם לא יובטח לי תפקיד משמעותי", אמר קגלמאכר

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קגלמאכר בדרך חזרה לגרמניה?/אדריאן הרבשטיין

לפני שנה עזב גארי קאגלמכר את מינכן 1860 והגיע למכבי חיפה, האם בקיץ הזה הוא יחזור לגרמניה ויעזוב את הירוקים? על פי דיווח ב-Transfermarkt הגרמני, קגלמאכר עשוי לעזוב את הקבוצה מהכרמל ומחזיק בהצעות מגרמניה ומבלגיה. לקגלמאכר, שהשלים 37 הופעות בעונה שעברה, וכבש שער נהדר מול מכבי תל אביב, יש חוזה עד 2019

המגן/בלם בן ה-29 התראיין לאתר ואמר: "אני יודע שהסוכן שלי בקשר עם קבוצות מגרמניה ובלגיה, אבל אני מנסה להפריד את עצמי מהשמועות האלה. בחיפה אני מרגיש טוב, אני מרגיש את האהבה מהאוהדים. אם אני ממשיך, אני רוצה להעניק מהניסיון והאיכות שלי לקבוצה. אם אבין שהקבוצה לא יכולה להבטיח לי תפקיד משמעותי, אתחיל לחשוב לגבי ההחלטה שלי. עכשיו זה יוכרע בין המועדון לבין היועץ שלי".

כזכור, לאחרונה דיווחנו כי קגלמאכר חושש מאוד למעמדו בעקבות כוונת גיא לוזון להחתים את אדי גוטליב. לאחר שהבלם ירד מהפרק, קגלמאכר הבין כי לוזון מעדיף את דקל קינן על פניו ולאחר המשחק האחרון שחקנים סיפרו כי "גארי כבר לא מאוכזב מהמצב, פשוט רע לו. זה השחקן האהוב על הקהל שהיה קפטן, פתאום הוא לא מקבל דקות ולכן ההתנהגות שלו טבעית. אם המצב הזה יימשך, לא נתפלא אם הוא יעזוב בהמשך העונה".

קגלמאכר בן ה-29 (1.83 מטר) התחיל את הקריירה שלו בדאנוביו, משם עבר לקבוצת המילואים של ריאל מדריד ואפילו רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. מריאל עבר לבירסחוט הבלגית, למונאקו, ואלנסיין ומינכן 1860 ובקיץ שעבר הגיע למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully