וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כל הסגל עבר בבקרה לקראת אשדוד, קונטה יתורגל כבלם

28.7.2017 / 14:34

הקבוצה נמצאת בדריכות גבוהה אחרי ההשפלה בבורגס. הצרפתי צפוי לפתוח כבלם ואם ירשים ייתכן שבית"ר תצרף חלוץ זר ותחפש מגן ימני ישראלי. ביקורת על סאבו: "ציפו ממנו להרבה והוא איכזב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

על אף שמדובר רק בגביע הטוטו, ההדחה מאירופה והתבוסה המשפילה בבורגס הביאו את בית"ר ירושלים לדריכות גבוהה לקראת המשחק ביום א' באיצטדיון הברפלד נגד מ.ס אשדוד. בבית"ר רוצים ראשית לחזור למסלול הניצחונות אך כמו כן לראות שינוי משמעותי ביכולת של הקבוצה ובמחויבות של כל השחקנים.

כל שחקני הקבוצה עברו בבקרת התקציבים אך חלקם ייעדרו עקב פציעות, מחלות או מנוחות שהמאמן עשוי לתת להם. מרסל הייסטר לא חזר עדיין לאימונים מלאים מאז בורגס וייעדר ביום א'. המאמן מתלבט אם לפתוח עם איתי שכטר ועידן ורד או לתת להם מנוחה ולהשתמש בהם רק במקרה הצורך.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתורגל כבלם גם בגביע הטוטו. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

אנטואן קונטה ימשיך כבלם, אבישי כהן וחן דילמוני כמגינים ואילו דוד קלטינס וקלאודמיר פריירה עשויים לפתוח יחד בקישור, מתוך רצון של המאמן לשנות קונספציה לקבוצה יותר מחוייבת שיהיה קשה לשחק נגדה. ז'אורז'יניו צפוי גם הוא לפתוח בהרכב כאשר נראה כי אריק סאבו יאבד את מקומו. במועדון מאוכזבים מהתפוקה של סאבו באירופה, בעיקר בכל הנוגע למנהיגות והובלה: "סאבו ברח מהכדור שהיה לחץ, ציפו ממנו להרבה והוא איכזב" אמרו במועדון.

במידה שאנטואן קונטה ירשים כבלם, לא מן הנמנע כי בית"ר תצרף חלוץ זר ותחפש מגן ימני ישראלי כאשר שמותיהם של אייל משומר, אוראל דגני ועופר ורטה כל הזמן באויר ובמידה שיוחלט על צירוף חלוץ זר, בית"ר תחל במו"מ מיידי עם אחד מהשלושה במטרה לצרפו. היתרון של דגני הוא שהוא יכול לשחק גם כבלם ולכן ייתכן כי יהיה בעדיפות ראשונה עבור המועדון.

בבית"ר מודעים לכעס של הקהל והרצון לראות קבוצה חזקה יותר. מכירת המנויים נתקעה לאחר ההשפלה בבורגס ובמועדון מקווים כי כבר ביום ראשון תהיה לקהל סיבה להתעודד. גורם במועדון אמר: "כל מה שקורה בימים אלה לא עושה טוב תדמיתית אבל דברים ישתנו בקרוב, הקבוצה תיראה טוב יותר וגם יצורפו שחקנים עד לפתיחת הליגה. יש רגעים כאלה בחיים של מועדון, צריך לדעת לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully