וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק

13.11.2002 / 23:34

מכבי חיפה סיימה את הופעתיה בליגת האלופות עם תיקו 3:3 מול אולימפיאקוס, לאחר שהוליכה ברוב שלבי המשחק. באדיר, יעקובו וקטן עם השערים לחיפה, שמחכה עכשיו להגרלה שלה בגביע אופ"א

מכבי חיפה סיימה הערב (רביעי) את הופעותיה בליגת האלופות עם תוצאת תיקו מכובדת 3:3 מול אולימפיאקוס באתונה. חיפה הבטיחה את העפלתה לגביע אופ"א כבר אחרי עשר דקות של המשחק. שום וחניכיו תיכננו כיצד לא לספוג שלושה שערים כדי להימנע מאי העפלה, אבל תוך שתי דקות האלופה הישראלית כבשה משתי התקפות מתפרצות, ולמעשה סגרה את הסיפור.

המשחק נפתח בלחץ של היוונים, שכבר בדקה הראשונה השיגו כדור קרן. הלחץ היווני נמשך עם ניסיון לפרוץ את ההגנה החיפאית, אבל למרות השליטה הזמנית השער הראשון נכבש בצידו השני של המגרש: בדקה ה-9 חיפה יצאה להתקפה מתפרצת. כדור גדול של רוסו מצא את באדיר מול השוער היווני, והקשר לא התקשה להעלות את חיפה ליתרון.

אולימפיאקוס ניסתה לחזור למשחק, אבל דקה אחרי השער של באדיר מתפרצת נוספת של חיפה מצאה את יעקובו, שכבש את שערו החמישי העונה בליגת האלופות.

הפתיחה המהירה של חיפה הכניסה את היוונים להלם, אבל בדקה ה-18 הם היו קרובים לשער מצמק מבעיטה של ג'ובאני מחוץ לרחבה. הבעיטה של החלוץ היתה חלשה, ואוואט קלט את הכדור.

אולימפיאקוס המשיכה להחזיק בכדור, אבל דווקא המתפרצות של חיפה היו מסוכנות יותר. בדקה ה-25 היה זה תורו של רוסו, אבל הקרואטי העדיף ללכת לבד, ובעט רחוק מהשער. מיד אחר כך הגיע המצב הטוב ביותר של היוונים עד כה במשחק, כשג'ובאני מצא את עצמו מול אוואט בצד ימין של הרחבה. אבל השוער החיפאי התמקם נכון, והצליח להדוף את הכדור של הברזילאי. שתי דקות אחר כך נגיחה של זטרברג פגשה את המשקוף של אוואט.

הלחץ היווני השתלם לאחר שבדקה ה-37 אלכסנדריס קיבל כדור מדוייק מג'ורג'ביץ', וצימק את התוצאה. שתי דקות אחר כך היה זה שוב תורו של ג'ובאני להציק לאוואט, לאחר שבעט מחמישה מטרים, אבל השוער היה במקום והדף את הכדור.

בדקה ה-41 התקפה מתפרצת נוספת של חיפה מצאה את יניב קטן לבד מול השוער, והחלוץ החיפאי כבש את השער השלישי לזכות האלופה הישראלית.

מחצית שניה: אולימפיאקוס משווה

המחצית השניה נפתחה עם חילוף של קטאנץ אצל היוונים, וניניאדיס נכנס במקומו של פר זטרברג. כמו במחצית הראשונה גם המחצית הזו נפתחה בלחץ יווני, אבל ההתקפה המסוכנת הראשונה הגיעה דווקא ממתפרצת של חיפה.

בדקה ה-51 אולימפיאקוס הצליחה שוב לצמק, משער יפה של המחליף ניניאדיס, שחתך את ההגנה וברגל שמאל הכניע את אוואט.

השער החזיר את אולימפיאקוס לחיים, והקבוצה של קטאנץ החלה לשלוט במשחק. בדקה ה-61 אלכסנדריס כמעט וממש את הלחץ היווני, כשהחמיץ מול אוואט, עם בעיטה שחלפה סמוך לקורה של חיפה. אבל כמו בכל מהלך המשחק, דווקא בדקות הטובות של היוונים חיפה היתה זו שהגיעה למצבים מסוכנים. מתפרצת נוספת של חיפה מצאה את קטן מול השוער, אבל אלת'רופולוס יצא טוב, והצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-68 ערך יצחק שום את החילוף הראשון שלו, כשהכניס את מיכאל זנדברג למשחק במקומו של כובש השער השלישי יניב קטן.

למרות החילוף הדקות הבאות היו של היוונים, שבדקה ה-71 הגיעו למספר מצבים מסוכנים ליד שערו של אוואט מבעיטות של אלכסנדריס וינקופולוס.

דקה אחר כך חילוף שני אצל היוונים, ואופוריקוייה נכנס במקום גו'באני החלש.

בדקה ה-79 הצליחה אולימפיאקוס להשוות. כדור קרן של ג'ורג'ביץ' מצא את אנצאס , שניצל יציאה גרועה של אוואט, חופשי ברחבה, והשחקן קבע 3:3. מיד אחרי השער חילוף שני בחיפה, ואלמושלינו נכנס במקום פראלייה.

בדקות האחרונות שתי הקבוצות היו קרובות לשער מנצח, אבל החמצה גדולה של יעקובו מצד אחד, וספק פנדל לטובת אוליפיאקוס מהעבר השני סיימו את המשחק בתוצאה 3:3, ששולחת את מכבי חיפה לגביע אופ"א, ומסיימת את הקמפיין הראשון של האלופה הישראלית בליגת האלופות.

הרכבים:

מכבי חיפה: אוואט, חרזי, בנאדו, אג'יאפור, קייסי, ז'אנו, באדיר, פראליה, רוסו, קטן, אייגביני.

אולימפיאקוס: דימיטריוס אלת'רופולוס, אדו דארסנה, כריסטוס פצאזוגלו, פרסקבאס אנצאס, סטיליאנוס ינקופולוס, כריסטיאן קראמבו, סטיליאנוס ונטידיס, פר זטרברג, פרדראג ג'ורג'ביץ', אלכסיס אלכסנדריס, ג'ובאני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully