וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת: אנלקה שוב בחוץ. פטי בפנים

13.11.2002 / 18:54

מאמן נבחרת צרפת שוב הזניח את החלוץ המצויין של מנצ'סטר סיטי וזימן על חשבונו את הקשר הותיק של צ'לסי, למרות שחלוצים כמו טרזגה וסיסה שחוזרים בימים אלו מפציעות, לא זומנו

ניקולס אנלקה כבר לא יודע מאיפה זה בא לו. למרות כל הפצועים והנעדרים, שוב העדיף המאמן הלאומי של הטריקולור, הפעם ז'אק סנטיני, להשאיר את החלוץ של הסיטי מחוץ לסגל לקראת משחק הידידות מול יוגוסלביה.

סנטיני העדיף את עמנואל פטי, קשרה הותיק של צ'לסי והכליל אותו בסגל המלא למשחק. "עמנואל ואוליביה (קאפו, בלם אוקזר) היו בסגל למשחק בקפריסין ואח"כ היו פצועים למפגשים עם מלטה וסלובניה. זה רק טבעי שאחזור להזמין אותם עכשיו."

הכללתם של קאפו ופטי, הם השינויים היחידים בסגל של סנטיני למשחק בשבוע הבא. יש לקחת בחשבון כי אי זימונו של אנלקה, שנמצא בכושר מצויין לאחרונה במדי הסיטי, מהווה הפתעה, גם בגלל שסנטיני בחר שלא להזמין את החלוצים ג'יבריל סיסה ודויד טרזגה, שרק השבוע חזרו להתאמן אחרי פציעות.

סנטיני: "דיברתי עם ניקולס (אנלקה) בסוף השבוע האחרון ואני חושב שהוא הבין את המצב שלי. יש לי חולייה התקפית שסיפקה את הסחורה במשחקים האחרונים, השתפרה ממשחק למשחק ויצרה אווירה חדשה בקבוצה. יש הרגשה טובה וכל שינוי עלול להזיק." סנטיני בנה לאחרונה על שני שחקני החוד של ארסנל, תיירי הנרי וסילבן וילטורד, ביחד עם סטיב מארלה וסידני גובו.

סנטיני גם לא זימן שני מחלימים נוספים מפציעות, רובר פירס מארסנל וביצ'נטה ליזארזו מבאיירן מינכן. "הדלת עדיין פתוחה עבורם לחזור ולשחק בנבחרת. בעיני הקריירה הבילאומית של ליזארזו (33) עדיין לא גמורה." רוב המוזמנים לנבחרת של סנטיני, הם מהליגות באנגליה, בגרמניה ובצרפת. רק זידאן ותוראם מייצגים את הליגות הספרדית והאיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully