וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו משחק גדול, שחקנים נתנו את הדם שלהם"

26.7.2017 / 22:01

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 מול לודוגורץ: "כשאני יודע שיש לי שחקנים חכמים ומחויבים, אני יודע שאפשר לעשות דברים". שיר צדק: "אנחנו יכולים להגיע לשלב הבתים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע השיגה הערב (רביעי) מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. האדומים רשמו ניצחון 0:2 מרשים מאוד מול אלופה בולגריה לודוגורץ וביום רביעי הבא יוכלו להשלים עלייה לשלב הפלייאוף במוקדמות. אנתוני וואקמה, שהיה מצוין, כבש את השער הראשון בדקה ה-19, מיכאל אוחנה המחליף נעזר מעט באחד משחקני ההגנה כדי להשלים בדקה ה-79. מאור מליקסון נפצע כבר במהלך המחצית הראשונה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את לודוגורץ
הבלוג של שלמה וייס על החשיבות הכלכלית של אירופה עבור באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. בכר/ברני ארדוב

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "ראינו נגד איזו קבוצה שיחקנו. בבית הם מסוכנים. זו רק מחצית. הצלחנו להרים את רמת האגרסיביות. השחקנים פה נתנו את הדם שלהם וזה מה שמאוד אהבתי. אין לנו זמן לשמוח בכלל. אני יודעכ שיש לי שחקנים חכמים ומחויבים ואני יכול לנצל את זה וליצור איכות על קבוצה עדיפה. יש עוד מחצית יותר קשה בחוץ. נצטרך לתת את הנשמה בחוץ".

על המשחק הטוב של אנתוני וואקמה, אמר המאמן: "הוא שחקן משמעותי, אך יש לנו עוד שחקנים משמעותיים. שחקן אחר יכול להיות שהיה עושה דברים אחרים, אבל אני שמח שהוא נשאר. בכל מקרה היינו דרוכים לא משנה נגד מי ולא משנה איפה. בטח מול קבוצה שהייתה בשלב הבתים בעונה שעברה". על המצב של מליקסון, אמר בכר: "מליקסון סבל הוא ספג מכה, שחקן אחר היה אולי מוחלף אבל הוא המשיך. אני מצדיע לו".

בלם באר שבע שיר צדק הוסיף: "כל הקבוצה נתנה את הלב ואת הנשמה. היה חשוב להיות מרוכזים מול קבוצה איכותית, אחת הטובות ששיחקנו נגדה. נלחמנו וטוב שלא ספגנו. שיפרנו כמה דברים. יש עוד דברים לשפר. אם לשנייה אחת נחשוב שאנחנו עם יתרון ונעלה לא מרוכזים, נשלם על זה ביוקר. צריך להיות מרוכזים תמיד. יש יתרון, אך אסור לאבד את הריכוז. היום הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה. המשחק הבא מתחיל מ-0:0 מול קבוצה שהגיעה פעמיים לשלב הבתים. נצטרך לתת הכול. שער חוץ יעזור לנו מאוד, אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו כמו שאנחנו יודעים.

"מאור ואנתוני שחקנים איכותיים. אנתוני מוכיח בכל פעם שהוא אחד הזרים הטובים שנחתו פה. מאור להטוטן. טוב לשחק איתם ולא נגדם. אנחנו יכולים להגיע לשלב הבתים, אבל אסור לחשוב שאנחנו כבר שם".

עוד באותו נושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את לודוגורץ

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully