וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ג'ורדן מקריי קרוב לסיכום לשתי עונות בבאסקוניה

13.8.2017 / 19:27

אקס קליבלנד, שהיה במשא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב אולם לא חתם אחרי פיצוץ במגעים בשבוע שעבר, קרוב לקבוצה הספרדית. אמור לחתום רשמית אם לא ימצא קבוצת NBA בדקה ה-90

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש את החתיכות שישלימו את הפאזל שלה לקראת העונה, אבל נכון לעכשיו עושה רושם שהיא ממשיכה להתמהמה. אחד המועמדים העיקריים להצטרף לקבוצה, ג'ורדן מקריי, הולך ומתקרב למעבר לאירופה, אם כי לא לצהובים אלא לבאסקוניה. בעיתון "אל קוראו" שיוצא לאור בוויטוריה מדווחים כי הגארד-פורוורד (1.96, 26) קרוב לסיכום לשתי עונות בקבוצה הבאסקית, ועשוי להחליף את אדם האנגה שעשוי לעזוב לברצלונה.

החתימה הרשמית מתעכבת משום שמקריי ממתין לקבל בדקה ה-90 הצעה לחוזה מובטח מקבוצת NBA, כך מוסיפים בדיווח. בכך ככל הנראה נסתם הגולל על האפשרות שיצטרף למכבי תל אביב, עימה היה במשא ומתן מתקדם. מקריי כתב בשבוע שעבר באינסטגרם ש"הם פוצצו את זה", ככל הנראה בהתייחס למגעים עם מכבי תל אביב, וכן ענה לאוהדים ברשתות החברתיות וסיפר להם כי "ההצעה ממכבי תל אביב הייתה מעליבה".

מקריי, שמשחק בעמדות 2 ו-3, ישחק לראשונה באירופה אחרי ניסיונות כושלים להשתלב ב-NBA. הוא נבחר בבחירה ה-58 בדראפט 2014 על ידי סן אנטוניו, אבל מעולם לא לבש את מדיה. את עונת 2014/15 העביר במלבורן יונייטד האוסטרלית, ומשם החל לנדוד בין חוזים לעשרה ימים ב-NBA ובין ליגת הפיתוח. הוא חתם על שני חוזים לעשרה ימים במדי פיניקס ובשתי העונות האחרונות שיחק לסירוגין בקליבלנד, עימה גם זכה באליפות בעונה שעברה. בסך הכל, ברזומה שלו יש 59 משחקים ב-NBA עם ממוצעי קריירה של 4.4 נקודות ב-9.8 דקות למשחק. בשלהי עונת 2015/16, במדי האלופה שבדרך קליבלנד, רשם שיא קריירה מרשים עם 36 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים מול דטרויט. הוא נחשב לסקורר משובח, ובעבר הושווה לג'מאל קרופורד.

ג'ורדן מקריי, קליבלנד קאבלירס, מול קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
מכבי תל אביב עדיין מחכה לרכש. ג'ורדן מקריי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully