וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תחכה לדור פרץ עד סוף השבוע. עודד גביש יחתום?

23.7.2017 / 9:09

במועדון מאמינים שקשר מכבי תל אביב יגיע בימים הקרובים, אחרת יפנו לאופציות אחרות, ביניהן קלאודמיר אם ישוחרר מבית"ר. גביש הרשים מול ארסנל קייב, קלינגר שוקל לצרפו במקום רואש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שניצחה בשני משחקי המבחן שלה את מילואי שחטאר דונייצק ואת ארסנל קייב, הפועל חיפה תקיים היום (ראשון) את משחקה האחרון במחנה מול מילואי דינמו קייב. מחר בערב תשוב הקבוצה לישראל, אך בניגוד לרוב הקבוצות בליגה הפגרה שלה תימשך גם בסוף השבוע הבא. הקבוצה לא תשחק במחזור הראשון של גביע הטוטו והעונה שלה תתחיל רק בשני באוגוסט (רביעי הבא), במשחק בית מול הפועל עכו.

שיחת היום בקרב השחקנים בסוף השבוע עסקה בשער שהבקיע דור פרץ במדי מכבי תל אביב. השחקנים צפו בתקצירי המשחקים, ובמועדון מקווים שהשער ודקות המשחק שקיבל הקשר לא ישאירו אותו אצל סגנית האלופה. קלינגר עובד מסביב לשעון כדי לצרף אותו ואמור לקבל תשובה השבוע, אך אם זו לא תגיע במועדון יחפשו קשר אחורי זר.

במקרה שפרץ לא יגיע, שמו של קלאודמיר עלה אם ישוחרר מבית"ר ירושלים. אחרי שצירפה את רן קדוש, רוסלן ברסקי, מאמון קשוע ואלון תורג'מן, בקבוצה שוקלים לצרף גם את הבלם עודד גביש, שהרשים במשחק האימון האחרון ועשוי להחליף את אושרי רואש שמנהל תביעה נגד המועדון. יש לציין כי קלינגר בונה על גביש, אותו אימן בהפועל באר שבע, כשחקן מחליף. גם ספואן זועבי ממשיך להיבחן. מהראן לאלה מתאמן, אך לא יטול חלק במשחק הערב.

בסוף השבוע ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש, במהלכה התבקש החלוץ ראדו גנסארי, שכבש צמד במשחק האימון מול ארסנל קייב, לשיר בפני השחקנים. "ההתאקלמות של הזרים טובה עד כה. ראדו נקלט מהר משחשבנו, גם שטקוס נקלט מהר מבחינה חברתית", אמרו בהפועל חיפה.

עוד בנושא:

הכנה: הפועל תל אביב נפרדה ב-1:1 ממילואי לך פוזנן
הכנה: מכבי נתניה הפסידה לגורניק לצ'נה 2:1
הכנה: הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את גרמניאה ספארבה

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
נקלט היטב. גנסארי/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully