וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סאפין, לא יואיט, לא אגאסי - מויה

13.11.2002 / 14:36

טורניר המאסטרס בשנגחאי לא מפסיק לספק הפתעות. אחרי שסאפין הפסיד לקוסטה, ואגאסי נכנע לנובאק, הגיע תורו של יואיט לכופף את ראשו בפני קרלוס מויה המפתיע בתוצאה 6:4, 7:5

תמו משחקי היום השני בטורניר המאסטרס בשנגחאי (סך פרסים 3.7 מיליון דולר). כל שלושת המשחקים של היום סיפקו הפתעות מרעישות למדי. במשחק הראשון גבר אלברט קוסטה על מראט סאפין, בשני הופתע המדורג שני, אנדרה אגאסי, על ידי הצ'כי ג'ירי נובאק, ובמשחק השלישי והמותח מכולם הדהים קרלוס מויה את המדורג ראשון, לייטון יואיט האוסטרלי, בתוצאה 4:6, 5:7.

המשחק היה צמוד ומתוח לכל אורכו, ולקראת הסוף נדמה היה שהספרדי שומט את הסיכוי שלו לחולל את הסנסציה, כשביזבז במשחקון ההגשה שלו שלוש נקודות הכרעה, במצב של 5:6 לזכותו במערכה השניה. אולם לאחר שיואיט הצליח לחזור לשוויון, בסדרה של נקודות מלהיבות, הצליח מויה לשמור על המיקוד הדרוש ולקחת את המשחק. כעת, לאחר שניצח את יואיט ואת סאפין, מויה הוא הלהיט הרשמי של הטורניר.

אגאסי: "ניסיתי כמיטב יכולתי"

לאחר הפסדו של מראט סאפין לאלברט קוסטה (ראו להלן) נפלה הפתעה נוספת כשגם המדורג שני, אנדרה אגאסי, הפסיד לג'ירי נובאק 7:5, 6:1. במערכה השניה תש כוחו של האמריקאי הוותיק, שהפסיד 11 מ-12 המשחקונים האחרונים, ונובאק לא התקשה לסיים את המשחק.

"ניסיתי כמיטב יכולתי ונוצחתי. אני לא יודע בקשר לדירוג או שום דבר כזה אבל זה לא דבר קל בשבילי, לשחק משחק מאכזב, להפסיד ולחזור לשחק למחרת", אמר אגאסי, שעדיין לא אפסו סיכוייו לעלות לשלב הבא.

"תמיד הרגשתי שברגע שאני מפסיד, מגיע לי להיות מודח מהטורניר, אז זה מצב קשה בשבילי. אבל פשוט אצטרך להתייחס לזה כאל הזדמנות נוספת", הוסיף אגאסי.

על מנת להפוך לשחקון המבוגר בהיסטוריה המסיים את השנה במקום הראשון בדירוג, יהיה על אגאסי לזכות בטורניר, וגם זה בתנאי שיואיט לא יגיע לגמר. לאגאסי נותרו משחקים חואן קרלוס פררו הספרדי ורוז'ה פדרר השוויצרי בבית הזהב.

מה עובר על סאפין?

במשחק הראשון התברר כי המנצח בטורניר המאסטרס בברסי, מראט סאפין, כבר מחוץ לטורניר הזה לאחר ההפסד השני ברציפות. אתמול, מול מויה, היה הספרדי פשוט טוב יותר וניצח ב-2 מערכות.

אך במשחק היום, מול ספרדי אחר - אלברט קוסטה, סאפין כבר היה טוב יותר ולקח את המערכה הראשונה ללא בעיות מיוחדות 3:6. גם במערכה השניה סאפין כבר הוביל 1:3 והיה בדרך לזכיה במשחק, אבל אז, כאילו משהו עבר עליו, סאפין נעלם במערכה ואיפשר לקוסטה לחזור, לזכות במערכה 4:6, ולהשוות את התוצאה.

גם במערכה השלישית סאפין היה רחוק מאד מלהיות במיטבו. לקוסטה הספיקה שבירה אחת כדי לקחת את המערכה ואת המשחק כולו.

כתוצאה מכך, סאפין כבר עם שני הפסדים מ-2 משחקים, מה שאומר שהטניסאי המדורג 3 בעולם ובטורניר סיים את דרכו במאסטרס קאפ. המפגש הבא, שהיה אמור להיות המעניין ביותר, מול לייטון יואיט המדורג ראשון, יהיה עבור סאפין לפרוטוקול בלבד. כזכור, בטורניר ברסי לפני שבועיים, גבר סאפין על יואיט בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully