וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון הפסידה לפלטניאס 1:0, נעים רוצה את יעקב בריהון

19.7.2017 / 20:30

שער עצמי של מילאן סמיליאניץ' הכריע את משחק האימון נגד הקבוצה היוונית במחנה האימון. הנבחן הבולגרי אוגניאנוב פתח בהרכב, נעים רוצה לצרף גם את אבישי כהן מבית"ר ירושלים

יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אשקלון מחכה. בריהון/יוסי ציפקיס

הפועל אשקלון קיימה הערב (רביעי) את משחק ההכנה הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים בבולגריה והפסידה 1:0 לפלטניאס שדורגה שביעית בליגה היוונית הבכירה בעונה שעברה. מילאן סמיליאניץ' הכריע את המשחק עם שער עצמי בדקה ה-26.

אנטון אוגניאנוב, שחקן הכנף הבולגרי בן ה-29 ששיחק בלבסקי סופיה בעונה שעברה ונמצא במבחנים באשקלון, פתח בהרכב ובימים הקרובים המאמן יובל נעים יקבל החלטה לגביו. אשקלון צפויה לקיים משחק הכנה נוסף, וב-24 ביולי תשוב ארצה.

יובל נעים עדיין מחפש שחקן כנף במקום דויד מנגה שעזב לזירה מאזרבייג'אן, וייתכן כי גם לארץ יגיעו זר או שניים להתרשמות. באשקלון גם ממתינים לראות אילו שחקנים ישוחררו ממכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. מבין שחקני בית"ר, נעים מעוניין באבישי כהן ויעקב בריהון.

ההרכב שפתח במשחק: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד, טל איילה, אנטון אוגניאנוב, שרון גורמזנו.

עוד בנושא:

אשטוריל הודיעה: אפונסו טיירה מצטרף לעירוני קרית שמונה
החלוץ הג'מייקני רומאריו וויליאמס מועמד למכבי נתניה
פורסם לוח המשחקים של גביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully