וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בכר עדיין מתלבט על ראדי, בנימין נתניהו ביקר באימון: "אתם אלופים בכל מקרה"

18.7.2017 / 20:40

הפועל באר שבע מתכוננת לגומלין מול הונבד (ד', 22:15, ספורט 5) במוקדמות הצ'מפיונס, צפו בראש הממשלה נתניהו מבקר באימון הקבוצה, בכר עדיין מתלבט על ההרכב. מאמן הונבד: "יש להם חולשות"

לשכת העיתונות הממשלתית

הפועל באר שבע תתייצב מחר (ד', 22:15, ספורט 5) למשחק הגומלין מול הונבד במוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל מגיעה להתמודדות עם יתרון שברירי של 1:2 מהמשחק בשבוע שעבר מול טרנר ותצטרך לעבוד קשה כדי לעלות לשלב הבא.

אורח יוצא דופן ביקר היום באימון אלופת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בביקור מדיני בהונגריה הגיע לעודד את השחקנים לקראת המשחק החשוב. ראש הממשלה אמר לשחקנים: "אני מאחל לקבוצה המשך ניצחון. פעם אחרונה שהייתי על הדשא שכחתי שאני לא בן 20, נתתי בעיטה לשער והלך הגיד. לפני שבאתי לכאן דיברתי עם ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן והסתבר שהוא היה כדורגלן מקצועי. היה מעניין לגלות את זה. שיהיה לשחקנים ברכה והצלחה מחר, הם אלופים בכל במקרה".

הבעלים אלונה ברקת אמרה לזוג נתניהו: "אנחנו רוצים להודות לראש הממשלה ורעייתו. יש להם לוח זמנים מטורף ואנחנו מודים להם שהם הקדישו לנו את הזמן ובאו לאחל לנו בהצלחה. אנחנו מעריכים זאת ומודים לכם".

צפו: ראש הממשלה בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע בהונגריה

בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע. צילום: חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: חיים צח
בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע. לשכת העיתונות הממשלתית
בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע/לשכת העיתונות הממשלתית
בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע. צילום: חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנימין נתניהו באימון הפועל באר שבע/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: חיים צח

ברק בכר עדיין לא גיבש הרכב אך לפי התרגולים, עושה רושם שהוא מתלבט האם לעבור למערך של שלושה בלמים, ובמקרה כזה לואי טהא יצטרף למיגל ויטור ושיר צדק במרכז ההגנה, כשמי שישלם את המחיר ויירד לספסל הוא מהראן ראדי.

בחוד היה נראה שישנה התלבטות, אך לפי הימים האחרונים, בן שהר יהיה זה שיפתח בשפיץ כשמאור מליקסון ואנתוני וואקמה ימשיכו בקישור ההתקפי.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"המשחק הקודם הפך את הגומלין לקשה". בכר/ברני ארדוב

המאמן אמר לקראת המשחק: "כמובן שיש חשיבות גדולה למשחק הזה. התוצאה מהמשחק הקודם הפכה אותו לקשה יותר ואנחנו מוכנים להתמודדות. ברור שהשער שספגנו הופך את המשחק הזה לצמוד יותר ואנחנו מודעים לזה. לחץ זה דבר טוב ואנחנו לוקחים את זה למקומות טובים ונכונים ואנחנו תמיד רוצים שיהיה לחץ".

על כך שאמר שהוא בטוח שהם יעברו שלב אמר מאמן האלופה הישראלית: "אמרתי שאני מאמין שמגיעים למשחק כדי לבוא ולנצח וזה תמיד יהיה ולא משנה איפה ולא משנה נגד מי. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולא משנה נגד מי אנחנו משחקים".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: ברק בכר שוקל לעבור לשלושה בלמים, ראדי יסופסל?

לכתבה המלאה

על העובדה שלמרות הריענון בקבוצה רק שחקן אחד חדש אחד (דן איינבינדר) היה בסגל אמר בכר: "זה בסך הכול היה משחק ראשון של העונה".

המגן ההונגרי של אלופת ישראל מיהאי קורהוט הוסיף: "זו חוויה מעניינת לשחק נגד הונבד ובכלל נגד קבוצה הונגרית. אני מכיר את צורת המשחק של הונבד. הצוות הכין אותנו בצורה נהדרת במשחק הראשון, אבל השער שספגנו הפך את המשימה שלנו לקשה יותר ועכשיו אנחנו צריכים להילחם יותר בגלל השער הזה שספגנו במשחק הקודם בבית. אנחנו ניצחנו את המשחק הקודם אבל זה משחק שונה. אנחנו חייבים לחשוב כאילו המשחק הקודם נגמר ב-0:0".

שחקן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט. ברני ארדוב
מתרגש לשחק מול קבוצה הונגרית. קורהוט/ברני ארדוב

אצל אלופת הונגריה שוררת אמונה גדולה באפשרות לעבור את האדומים מבירת הנגב. המאמן ההולנדי של הונבד אריק ואן דר מאייר התייחס למשחק הצפוי ואמר: "השגנו תוצאה טובה בישראל אבל אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לכבוש ומשחקים מול קבוצה מצוינת. אני מאמין שזה אפשרי לעשות את זה ולעלות לשלב הבא".

המאמן המשיך ואמר: "יש להפועל באר שבע שחקנים מצוינים כמו וואקמה ובן שהר ואני יכול להגיד עוד כמה. הם קבוצה מצוינת אבל יש להם גם חולשות ובשבוע שעבר ספגנו מבעיטה חופשית ומעוד מצב לרעתנו ואם היינו משחקים בנובמבר או דצמבר היריבה הייתה טובה יותר וכרגע יש לנו סיכוי".

ואן דר מאייר התבקש להתייחס להצהרה של ברק בכר לפיה הוא משוכנע שהפועל באר שבע תעבור. על כך אמר ואן דר מאייר: "זה נורמלי שהוא אמר שהם יעלו שלב אבל זה משהו שגם אני אומר לשחקנים שלנו שיש לנו סיכוי. הדבר הכי בטוח זה המוות וכל השאר הכול פתוח. אני מאוד סומך על הקבוצה שלנו ויש לנו ביטחון רב".

הקשר הבוסני דיורדה קאמבר הוסיף: "בשבוע שעבר ראינו שאנחנו חייבים להיות מרוכזים לאורך כל המשחק. אנחנו צריכים לנצל את השער שכבשנו ולנסות לעלות לשלב הבא".

על ההבדלים בין השחקנים של שתי הקבוצות אמר קאמבר: "השחקנים של באר שבע חזקים ומהירים ואנחנו לא מדברים על ההבדלים אלא על מה שקורה על המגרש כי באר שבע היא קבוצה אירופאית טובה".

המגן הניגרי ג'ורג' איקנה ייעדר בגלל פציעה ויחליף אותו דויד בובאל. ההרכב צפוי להיות התקפי יותר הפעם, כשמארק קוסטה יצטרף לדוידה לנזפאמה ומרטון אפל.

מאמן הונבד אריק ואן דר מאייר. ברני ארדוב
"לנצל את השער שכבשנו". ואן דר מאייר/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, לואי טהא (מהראן ראדי), מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר

הונבד: דויד גרוף, דויד בובאל, איבן לובריץ', בוטונד בראת, ז'ולט לאצקו, גרגו נאג', ג'ורג'ה קאמבר, דניאל גזדאג, דוידה לנזפאמה, מרטון אפל, מארק קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully