וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל נגד הפועל עכו: "קיבלתי פצצה לפנים"

18.7.2017 / 19:05

אחרי דניאל בורחל ומשה מישאלוב גם הקשר האחורי השייך לקבוצת המנודים יצא למתקפה נגד המועדון הצפוני: "מעולם לא חוויתי השפלות, עד עכשיו. יש דרכים מכובדות וחוקיות להשתחרר מחוזה". יו"ר עכו מתכוון להגיש תביעת דיבה נגד בורחל

צילום: שלומי גבאי

אחרי דניאל בורחל ומשה מישאלוב הגיע היום (שלישי) תורו של גל אראל לצאת בתקיפות כנגד הנהלת הפועל עכו בדף הפייסבוק שלו כתב אראל פוסט מפורט בו תיאר את גרסתו לאירועים.

אראל כתב בפוסט הנוקב: "החלטתי להגיב כאן מאחר שהסיפור שלי הוא מעבר לתכניות הספורט ולכדורגל. הוא על דרך חיים, על ערכים, על אנשים בוגרים. התגובה שלי כאן פונה בעיקר לאלו שלא מבינים ולא מתעניינים בכדורגל. כי מי שמבין יודע את כל האמת על מה שהולך כאן"

השחקן המשיך וכתב: "באמצע עונה שעברה עברתי להפועל עכו כדי לעזור לה לעלות חזרה לליגת העל , חתמתי לשנה וחצי (הם היו מאוד מאושרים שאני חותם לשנה וחצי) שלומי דורה חבריי ואני עמדנו במשימה ועלינו חזרה לליגת העל. לפני תחילת האימונים השנה קרא לי לפגישה היושב ראש דודי רוזנפלד ושאל אותי אם אהיה מוכן לקצץ בחוזה שלי כי יהיה לו קשה לעמוד בחוזה הזה כמובן שסירבתי. דודי מיהר לציין שלדעתו! ואני מדגיש.. לדעתו (האיש "החזק "במערכת) לא רק שאני לא צריך לקצץ אלא מגיעה לי העלאה. משהו מוזר לא?"

עוד בנושא
משה מישאלוב נגד הפועל עכו: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"

אראל המשיך במתקפה: "זהו. שיחה של 10 דקות. כעבור שבוע פגשתי צד שלישי מוכר לכולנו ולהפתעתי הוא אמר לי "אתה תצטרך לקצץ" כמובן שנדהמתי! קיבלתי פצצה לפנים.
צד שלישי אומר לי שאקצץ בחוזה? באיזה סמכות? איך וכיצד הוא נחשף לחוזה שלי?

שון וייסמן מכבי נתניה מול בר אביטן גל אראל הפועל עכו. מגד גוזני
"הפכנו למצורעים". אראל עושה הגנה/מגד גוזני

"הבנתי מהר מאוד לאן פני הדברים הולכים , מאותו רגע החלו הדברים להתגלגל מהר מאוד. אני וחבריי בורחל ומישאלוב קיבלנו הודעה כי אנו לא בתכניות המקצועיות. אז כיריית פתיחה הוציאו אותנו מקבוצת הווטסאפ. לאחר מיכן הורו לנו לא להגיע לאימוני הקבוצה אלא להתאמן לבד. כאילו הפכנו מצורעים".

בסיכומו של דבר כותב השחקן: "בגילי הצעיר עברתי מספיק כדי להבין שקורה שקבוצה רוצה להשתחרר משחקן או מחוזה , אך יש דרכים מכובדות וראויות וחוקיות לעשות. גם לי זה קרה בספרד וזה נגמר בידידות ובמקצועיות. אנחנו שואפים לחברה טובה יותר, לתרבות, ליושר יש ביננו כאלה שלא נוהגים כך וחבל".

בתוך כך, יושב ראש הפועל עכו דודי רוזנפלד הודיע הערב שהוא מתכוון לתבוע תביעת דיבה את דניאל בורחל. השחקן התבטא בפורום של האוהדים וטען שרוזנפלד לחץ עליו לא להגיע להעיד בפרשת החוזים הכפולים. רוזנפלד הוציא הקלטה היום בה הוא נשמע מבקש מבורחל להעיד את כל האמת ובכך טוען שהוא מוכיח שבורחל שיקר.

השחקן, שעורך דינו אסר עליו להגיב, טען בפני מקורביו שמדובר בהקלטה לפני חקירה. לאחר מכן טען בורחל בפני המקורבים שרוזנפלד ישב איתו בנוכחות שני חברי הנהלה נוספים וכשהשחקן הודיע שיגיע לדיון בבית הדין של ההתאחדות, ביקש ממנו רוזנפלד שלא לעשות כך.

עוד באותו נושא

העוולה החדשה: סיפורה ההזוי של קבוצת המנודים של הפועל עכו

לכתבה המלאה

הפוסט המלא של גל אראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully