וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקומוטיב וניוקאסל מודות לבארסה ויובה

13.11.2002 / 23:33

ברצלונה שמרה על מאזן מושלם, ניצחה את גלאטסראיי, והעניקה ללוקומוטיב את המקום בשלב הבא. יובה נלחמה בקייב עבור ניוקאסל, שניצחה בדקה ה-90 ברוטרדאם. מנצ'סטר - לברקוזן 0:2

המצב בבית ו', הבית של מכבי חיפה, היה מסתבר הכי פחות מעניין לעומת הקרבות והמתח שסיפקו שאר הבתים. זהו הבית היחיד בו מלבד זהות העולה לגביע אופ"א הוכרעו כבר במחזור הקודם שתי העולות לשלב הבתים.

מנצ'סטר יונייטד - לברקוזן 0:2
אחרי ההרכב המשני והחלש שספג תבוסה 3:0 נגד מכבי חיפה וההפסד בדרבי למנצ'סטר סיטי, התייצבה הערב מנצ'סטר יונייטד עם ההרכב החזק ביותר שלה למשחק נגד באייר לברקוזן. הרכב כלל גם את דייויד בקהאם שהיה מושעה בשבת. יונייטד חוששת לאבד את המקום הראשון בבית ללברקוזן, אבל הגרמנים התייצבו למשחק ללא ז'ואן, לוסיו, דייגו פלאסנטה, ברנד שניידר ואוליבר נויביל. מבחינתו של קלאוס טופמולר, מאמן לברקוזן, המיקום לא חשוב. חשובה העובדה שהקבוצה כבר בשלב הבתים הבא.

יאן סימאק הספיק להחמיץ פנדל עבור לברקוזן בדקה ה-17, שהיה יכול לשנות את כל המשחק. חואן ורון היה זה שהעלה את היונייטד היותר טובים ליתרון 0:1 שלוש דקות לפני סיום המחצית. רוד ואן ניסטלרוי סגר עניין בדקה ה-69.

בית ה': ניוקאסל עשתה את הבלתי ייאמן

דינמו קייב - יובנטוס 2:1
קייב אירחה את יובנטוס באוקראינה הקפואה בידיעה שניצחון יעלה אותה לשלב הבא. יובנטוס הביסה את דינמו במשחק הראשון 0:5, כך שרק הפסד בהפרש של שישה שערים ומעלה היה מסכן את המקום הראשון שלה. מרצ'לו ליפי השאיר בבית שישה שחקני ההרכב בהם אלסנדרו דל פיירו, ליליאן ת'וראם ופאבל נדווד, והותיר לחניכיו של אלכסיי מיכאליצ'נקו סיכוי לניצחון. אלא שגם בהרכב המשני הראתה יובה עליונות וניצחה אחרי שכבר היתה בפיגור. את השער לאוקראינים כבש מקסים שצניך בדקה ה-50, אלא שמרסלו סאלאס הישווה כמעט מייד עבור האיטלקים (53). את שער הנצחון ששלח את האנגלים לשלב הבא והראה כי יש כזה דבר, "אחוות זברות", כבש מרצ'לו זלאייטה בדקה ה-61.

פיינורד - ניוקאסל 3:2
קרייג בלאמי הוולשי, עשה את הבלתי ייאמן מבחינת האנגלים וכבש בדקה ה-45 ממש עם השריקה למחצית ואח"כ עשה זאת שוב בדקה ה-90 והעלה את ניוקאסל לשלב הבא. בתווך הישוו בומבארדה (65) ולורלינג (71), אחרי שהוגו ויאנה הספיק להעלות את המגפאייס ל0:2. בלאמי יצא כאמור הווינר של הערב בדקה ה-90.

בית ז': לה קורוניה לא צריכה טובות מבאיירן

מילאן - לה קורוניה 0:1
לה קורוניה חיפשה נקמה באיטליה, אחרי שבמפגש הראשון בין שתי הקבוצות הביסה אותה מילאן 0:4. לה קורוניה לא נוצחה בארבעת משחקיה עד כה באיטליה ואילו מילאן נחלה הפסד אחרי 14 משחקי בית בליגת האלופות. את השער שהעלה את מילאן ליתרון במחצית כבש יון דאל תומאסון (34) הדני. לה קורוניה חזרה למשחק וניצחה בזכות שערים של דייגו טריסטאן (58) ורוי מקאיי (70), שגם הבטיחו לה את העליה לשלב הבא.

באיירן מינכן - לאנס 3:3
לאנס יצאה לגרמניה למשחק נגד באיירן מינכן, שכבר השלימה עם כך שהעונה האירופית שלה נגמרה. וזה בדיוק מה שהפחיד את הצרפתים שחששו ובצדק מבאיירן, שבסה"כ חיפשה להיפרד מהזירה האירופית לפחות עם ניצחון אחד.

במחצית הראשונה הובקעו כל השערים הובקעו ע"י שחקני הקבוצה הגרמנית, כשניקו קובאץ' (6) וחסן סליהמיג'יץ' (18) העלו את באיירן ל-0:2 וטורסטן פינק צימק בשער עצמי בדקה ה-20. בדקה ה-54, הישווה באקארי את התוצאה, לפני שמרכוס פולנר הצעיר שוב העלה את הגרמנים ליתרון (87). ג'וסלן בלאנשרד הישווה ממש עם השריקה לסיום. שער שלא הועיל בסופו של דבר לצרפתים.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

בית ח': לוקומוטיב בפנים גלאטסראיי בחוץ

לוקומוטיב - קלאב ברוז' 0:2
דווקא הקבוצה שהיתה במקום האחרון בבית, לוקומוטיב, הצליחה לעלות לשלב השני. הקבוצה שהסתפקה בעונה שעברה במקום בגביע אופ"א והפסידה בסופו של דבר להפועל ת"א, עלתה לשלב הבא. המזל שיחק לרוסים אחרי שער חשוב של של חוליו סזאר הברזילאי, דקה לפני סיום המחצית. את השער הנוסף, כבש דמיטרי לוסקוב בדקה ה-90, אחרי לחץ של הבלגים במגרש הקפוא במוסקבה.

ברצלונה - גלאטסראיי 1:3
תקופה לא טובה עוברת על גלאטסראי. האלופה הטורקית, שעוד לא התאוששה מהתבוסה 0:6 לפרנבחצ'ה והתיקו נגד אדנהספור בליגה, הציגה שוב משחק לא טוב, במיוחד בחלק ההגנתי ונתנה לברצלונה להבקיע 3 פעמים. בשנה שעברה השיגה גלאטסראי תיקו 2-2 בנואו קאמפ, אבל הפעם פתח החלוץ דני, שכמעט ולא רואה מגרש בדר"כ, עם 0:1 מהיר בדקה ה-10. גלה עוד חזרה משער של ג'יהן הספולטי.

בדקה ה-40, החמיצו הטורקים מצב של שער בטוח, לפני שג'רארד החוזר מפציעה, כבש והעלה בארסה ליתרון במחצית. ג'אובני עשה 1:3 בדקה ה-56 וסגר למעשה עניין. ברצלונה מנצחת את כל משחקיה בסיבוב הבתים הראשון, הישג מצויין ונדיר כשלעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully