וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית זכתה בטורניר הבייסבול של המכביה

14.7.2017 / 16:19

האמריקאים ניצחו בגמר, אליו הגיע שגריר ארצות הברית בישראל דייויד פרידמן, 0:10 מוחץ את נבחרת קנדה, שסיימה במקום השני בבית המוקדם אשר כלל גם את ישראל

שחקני נבחרת ארצות הברית בבייסבול למכביה 2017. Margo Sugarman, אתר רשמי
האלופים. שחקני נבחרת ארצות הברית/אתר רשמי, Margo Sugarman

טורניר הבייסבול במכביה הגיע היום (שישי) לסיומו עם משחק הגמר במגרש בכפר הבפטיסטים, בו ניצחה נבחרת ארצות הברית 0:10 מוחץ על זו של קנדה בתום שבעה אינינגים.

הטורניר נערך במסגרת הג'וניורס, גילאי 15 עד 18 ובשלב המוקדם, האמריקאים ניצחו שלושה משחקים מתוך הארבעה וסיימו אחד בתיקו מול ישראל, שבעצמה הפסידה את שלושת משחקיה האחרים. קנדה, שהגיעה כאמור למשחק הגמר, סיימה את הבית המוקדם במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים.

שגריר ארצות הברית בישראל דייויד פרידמן במשחק בייסבול במכביה. Margo Sugarman, אתר רשמי
השגריר התכבד בזריקה הראשונה/אתר רשמי, Margo Sugarman

שגריר ארצות הברית בישראל, דייויד פרידמן, הגיע למגרש ואף התכבד בזריקה הראשונה. לפני המשחק הוא אמר לוואלה! ספורט: "זה מקום נהדר ובייסבול הוא ענף נהדר. אני מקווה שהישראלים ימשיכו ליהנות מהבייסבול. הייתי בטקס הפתיחה של המכביה והתרגשתי מגודל המשלחות. זה אירוע הספורט השני הכי גדול בעולם, אחרי האולימפיאדה. נהדר לראות יהודים מכל העולם באים לישראל להתחרות בספורט, שהוא שפה בינלאומית".

השגריר ניחש שארצות הברית תנצח את הגמר וזה בדיוק מה שקרה, כאשר צ'רלס בילינסון, שזכה בתואר המגיש המצטיין של הטורניר, משתיק את הקנדים לאורך המשחק כולו. ברט הולץ זכה בתואר החובט המצטיין ול-MVP נבחר שון גוסנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully