וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה האפשרית הבאה של בני יהודה: זניט סנט פטרסבורג

מחזיקת הגביע צריכה לעבור את טרנצ'ין אחרי 1:1 בסלובקיה, אבל אם תשלים את העבודה תפגוש יריבה אימתנית. הכירו את קבוצת הפאר שעברה מתיחת פנים ולא תסבול עוד עונה גרועה

בן תורג'מן, בני יהודה. קובי אליהו
משימה בלתי אפשרית. בני יהודה/קובי אליהו

אם בני יהודה תעבור את טרנצ'ין הסלובקית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, היא תפגוש את זניט סנט פטרסבורג - כך עולה מהגרלת הסיבוב השלישי שנערכה היום (שישי) בניון שבשוויץ. המשחק הראשון יתקיים ב-27 ביולי וברוסיה הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. מחזיקת גביע המדינה נפרדה אתמול ב-1:1 מהקבוצה הסלובקית בחוץ והיא תארח אותה ביום חמישי הבא (20:00) לגומלין באצטדיון המושבה.

עוד בנושא:

היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה
היריבה האפשרית הבאה של בית"ר ירושלים: מריטימו הפורטוגלית
היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ

שחקן רומא לאנדרו פארדס. GettyImages
23 מיליון יורו. פארדס/GettyImages

האצטדיון: סנט פטרסבורג ארנה החדיש מכיל 68 אלף מקומות. אין מה לדאוג, הוא לא יהיה מלא נגד בני יהודה. במונדיאל בקיץ הבא דוקא כן.

המאמן: רוברטו מאנצ'יני. שחקן עבר גדול עם 36 הופעות בנבחרת איטליה, ומי שכמאמן זכה באליפויות באיטליה ואנגליה וגביעים באיטליה וטורקיה.

הכוכב: לאנדרו פארדס מסומן ככזה. זניט שילמה עליו 23 מיליון יורו לרומא והציפיות בהתאם. אבל מלבדו יש לזניט שחקן איכותי בכל עמדה ומספיק שנזכיר שמות כמו ברניסלב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, אולג שאטוב, אלכסנדר קוקורין וז'וליאנו.

שימו לב ל...: הסגל של זניט יהיה חסר שלושה שחקנים שעיטרו אותו כמעט דרך קבע בשנים האחרונות: דני, ניקולא לומברטס ואלכסנדר קרז'קוב. הראשון עזב אחרי תשע שנים וחתם סלביה פראג, השני נמכר לאוסטהד והשלישי פרש וקיבל תפקיד ניהולי במועדון.

בעונה שעברה: כישלון. זניט סיימה במקום השלישי בליגה, הודחה מהגביע בשמינית הגמר ועפה מהליגה האירופית בשלב 32 האחרונות. על עונה כזו אפילו למירצ'ה לוצ'סקו הגדול לא סלחו והוא פוטר.

מה עשתה בחלון ההעברות: שילמה 44 מיליון יורו על ארבעה שחקנים (לאנדרו פארדס 23, סבסטיאן דריוסי 15, דאלר קוזאייב 4, דניס טרנטייב 2). כריסטיאן נובואה האקוודורי הגיע בהעברה חופשית כדי להוסיף ניסיון ואולי לעזור לארגנטינאים החדשים להתאקלם.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully