וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "היינו קונים תוצאה כזאת לפני המשחק. מאמינים שנעבור"

קשרה של בני יהודה היה מרוצה מה-1:1 מול טרנצ'ין הסלובקית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. שחקני ההגנה והשוער זובאס זכו למחמאות, אבוקסיס עדיין מחפש חיזוק זר

- יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זכה למחמאות. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בני יהודה סיימה אתמול (חמישי) ב-1:1 עם טרנצ'ין במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אך לא יותר מדי אנשים במועדון האמינו שאפשר לחזור מסלובקיה עם תוצאה טובה. הסיבה לכך די פשוטה: מצב הסגל של מחזיקת הגביע רחוק מלהיות מושלם. "במחנה האימון בקושי הרכבנו 11 על 11. שחקנים הצטרפו ברגע האחרון והכנה כמו שצריך ממש לא הייתה", הודה אחד השחקנים אמש. "אף אחד לא ממש האמין שנעשה תוצאה טובה שם". עם זאת, מירב המחמאות שוב הלכו למאמן יוסי אבוקסיס שממשיך ככל הנראה את הדרך שהחל בסכנין: "כל אחד ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות על המגרש ומה תכנית המשחק", הוסיף אותו שחקן. "עם עוד כמה שחקנים טובים, יוסי יידע להפיק מהקבוצה הזאת הרבה יותר מהעונה שעברה".

"תוצאה טובה מבחינתנו", אמר רועי גורדנה לאחר המשחק. "היינו קונים את התוצאה הזאת לפני המשחק. בטח בצורה שבה התפתח המשחק ועם האדום של קנדיל בדקה ה-80. הקבוצה עמדה כמו שצריך, עשתה הרבה הגנה. ראינו פה חבורה של גברים שעבדה מאוד קשה. העברנו את ההכרעה לארץ ואני מקווה שנדע להוציא שם תוצאה טובה ולעבור לשלב הבא. אנחנו מאמינים מאוד בעצמנו שנוכל לעשות זאת".

עוד בנושא:

יוסי אבוקסיס: "מרוצה מההקרבה, אך צריך לשפר את היכולת"
ליגה אירופית: בני יהודה סיימה בתיקו 1:1 מול בחוץ טרנצ'ין
יוסי אבוקסיס: "חסרים לנו שבועיים הכנה, אבל אנחנו לא מוותרים"

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה הודף כדור. אתר רשמי טרנצ'ין, אתר רשמי
ממשיך לספק שקט. אמיליוס זובאס/אתר רשמי, אתר רשמי טרנצ'ין

עדיין לא ברור עם איזה מערך יעלה לשחק בארץ אבוקסיס, בעיקר בשל הרחקתו של מאור קנדיל מהמשחק, והיעדר תחליפים ראוים בעמדת המגן הימני, מלבד הצבתו של הקפטן איציק עזוז בעמדה זו. בכל מקרה, שחקני ההגנה אמש יחד עם השוער אמיליוס זובאס קיבלו את מירב המחמאות בקבוצה.

מלבד זאת, אבוקסיס עדיין מחפש חיזוק במספר עמדות. המאמן כרגע מתקשה להחליט לגבי זרים ואחת מן הדרישות היא התרשמות או מבחנים בקבוצה ולכן לבני יהודה יהיה קשה להחתים זרים שלא שיחקו בארץ. בשלב זה, אבוקסיס קודם מעוניין להחתים בלם וקשר אחורי זר, כאשר הוא בונה גם על חלוץ זר שיוסיף מחץ לקבוצה. במועדון מקווים כי עד למפגש עם הסלובקים, הקבוצה תתחזק בלפחות עוד שני שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully