וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבית"ר ירושלים, עידן ורד דמע בסיום: "אני אשם בתיקו הזה"

13.7.2017 / 22:54

הקשר שהחמיץ לקח אחריות אחרי ה-1:1 נגד בוטב פלובדיב. מימר: "אם נגיע לכמות כזו של מצבים, בטוח שהתוצאה תהיה הרבה יותר טובה בבולגריה. אנחנו מספיק טובים בשביל לכבוש בכל מגרש"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קונטה קיווה ליותר/ברני ארדוב

רגע אחרי שריקת הסיום למשחק נגד בוטב פלובדיב הערב במושבה (חמישי, 1:1), רבים משחקני בית"ר ירושלים נשכבו על הדשא ותפסו את הראש. עידן דשא שהרבה להחמיץ, ירד מהמגרש בדמעות ואמר לשחקנים: "אני אשם בתיקו הזה". בקבוצה התאכזבו מאוד מהשוויון הביתי, אבל יודעים שניצחון או תיקו 2:2 ומעלה בבולגריה בשבוע הבא, יספיק להעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

רק 1:1 לבית"ר ירושלים מול בוטב פלובדיב במוקדמות הליגה האירופית
בשישי: הגרלת הסיבוב הבא בליגה האירופית
מכבי תל אביב חזרה מ-פיגור ל-1:3 על רייקיאוויק

קלאודמיר, אנטואן קונטה מאוכזבים. ברני ארדוב
יותר מדי החמצות. קלאודמיר מאוכזב/ברני ארדוב

המאמן שרון מימר הודה בסיום: "מאכזב מאוד, זו לא תוצאה שציפינו לה. הגענו להמון מצבים טובים וזה לא נכנס. אם נגיע לכמות כזו של מצבים, בטוח שהתוצאה תהיה הרבה יותר טובה בבולגריה. אני תמיד מסתכל על הצד החיובי, פעם זה נכנס ופעם לא. טיפת מזל לפעמים גם מסדרת את העניינים. כל עוד נמשיך לשחק טוב המצב שלנו יהיה טוב".

המאמן הוסיף: "ספגנו שער חוץ וזה חבל אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לכבוש כמעט בכל מגרש. אני חושב שאנחנו יותר טובים מהם. לצערי נעקצנו, אבל יש עוד מחצית. אני חושב שפתחנו טוב, אבל מאכזב שאיכזבנו את הקהל הגדול שלנו. ננסה לתקן שם".

מימר סיכם: "איבדנו שחקנים טובים מאוד כמו איינבינדר ורואדה, אבל הבאנו שחקנים לא פחות טובים לדעתי. אם נצטרך להביא עוד שחקנים אז נביא. נתעסק במי שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully