וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי מחכה לכם: כוכבי ה-NBA והיורוליג שיגיעו ליורובאסקט בישראל

13.7.2017 / 11:39

ישראל תארח את אחד מארבעת הבתים ביורובאסקט2017 ולחובבי הכדורסל תהיה אפשרות לראות מקרוב את הכוכבים הגדולים. צפו בקליפ הביצועים של כוכבי היריבות של הנבחרת שלנו

צילום מסך

ב-31 באוגוסט חובבי הכדורסל באירופה ישאו עיניים לעבר ישראל, אחת מארבע המארחות של יורובאסקט 2017. חובבי הכדורסל בישראל יוכלו לראשונה לעודד את הנבחרת בטורניר במגרש הביתי, ולצפות בכוכבים האירופאים הכי גדולים שמשחקים ב-NBA וביורוליג.

לכל מדינה מארחת ניתנה אפשרות לבחור מראש את אחת הנבחרות כאורחת וישראל בחרה בליטא. מדינות נוספות הוגרלו בין ארבעת הבתים ותוצאות ההגרלה קבעו שהנבחרת תשחק נגד איטליה, אוקראינה, ליטא, גרמניה וגיאורגיה. המשחקים ייערכו בהיכל מנורה מבטחים שביד אליהו. מכל בית בשלב הראשון בטורניר יעפילו ארבע הנבחרות המובילות בדירוג משחקי הבית לשלבי ההכרעה והגמר שיתקיימו באיסטנבול.

לוח המשחקים המלא:

31/8/2017 - ישראל - איטליה
2/9/2017 - ישראל - ליטא
3/9/2017 - ישראל - גרמניה
5/9/2017 - ישראל - גיאורגיה
6/9/2017 - ישראל - אוקראינה

בנבחרת איטליה, יריבתה הראשונה של ישראל, משחקים הפורוורד אנדראה ברניאני שמשחק בקאחה לבוראל ושיחק בעבר בניו יורק ניקס ובברוקלין נטס; גנילו גלינארי, הפורוורד המוכשר שעבר הקיץ ללוס אנג'לס קליפרס והגארד מרקו בלינלי ששיחק בכמה קבוצות NBA ועבר לאחרונה לאטלנטה הוקס. את איטליה מאמן אטורה מסינה האגדי, שמכיר היטב את יד אליהו מימיו כמאמן וירטוס בולוניה וצסק"א מוסקבה.

ליטא, יריבתה הבאה של ישראל, מציגה את הפורוורד מינדאוגס קוזמינסקאס ששיחק בניו יורק ניקס ואת הפורוורד דומנטאס סבוניס, בנו של הסנטר המיתולוגי ארבידאס סבוניס, שישחק בעונה הקרובה באינדיאנה פייסרס מה-NBA.

בנבחרת גיאורגיה משחק הסנטר זאזא פאצ'וליה, שחקנה של אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס, אליו יצטרף בעונה הקרובה קפטן נבחרת ישראל עומרי כספי.

בנבחרת גרמניה אפשר יהיה ליהנות מביצועיהם של הגארד האקספלוסיבי דניס שרודר והסנטר הענק טיבור פלייס המתנשא לגובה 2.21 מטר ומשחק בשורות גלטסראיי הטורקית.

בנבחרת אוקראינה הכוכב הגדול הוא אלכס לן, סנטר אתלטי ורב גוני המשחק בפיניקס סאנס מה-NBA מאז 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully