וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המגן יונתן רודיונוב חתם על חוזה לחמש שנים

השחקן בן ה-19 שנבחן בקבוצה בתקופה האחרונה, השלים את המעבר ממכבי יבנה: "לא שוכח מאיפה באתי ויודע לאן אני מגיע". החלוץ רועי זיקרי (24) חתם לעונה בהפועל כפר סבא

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

בווידאו: הפועל תל אביב פותחת עונה

הפועל תל אביב צירפה היום (רביעי) שחקן נוסף לסגל שלה לקראת העונה שלה בליגה הלאומית, כשהחתימה לחמש שנים את המגן השמאלי יונתן רודיונוב בן ה-19. רודיונוב גדל במחלקת הנוער של מכבי יבנה ובעונה האחרונה הפך לשחקן הרכב, כאשר רשם 19 משחקים בקבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון בליגה א' דרום. המגן נבחן בשורות האדומים בתקופה האחרונה, שכנע את מוטי איוניר וכאמור חתם רשמית.

"להגיע להפועל תל אביב ממכבי יבנה זה צעד משמעותי בקריירה שלי", אמר רודיונוב לאחר החתימה. לא שוכח מאיפה באתי ויודע לאן אני מגיע, אעשה הכול כדי לקחת חלק בחזרה של הפועל לליגת העל". הבעלים איציק ניסנוב הוסיף: "מדובר בשחקן צעיר ומבטיח, עם פוטנציאל גדול להפוך להיות אחד השחקנים המובילים שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפיצת כיתה. יונתן רודיונוב לאחר החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשיים במשא ומתן להעברתו של אדי גוטליב לאופה. מנכ"ל הקבוצה הרוסית אמר היום (רביעי) לסוכנות הידיעות "טאס" כי הפועל תל אביב הסכימה לשחרר את גוטליב, אך מול הבלם עצמו יש קשיים במשא ומתן.

לדברי המנכ"ל שאמיל גזיזוב: "הגשנו הצעה ואנחנו מחכים לתשובה. השחקן רוצה לעבור אלינו, הוא אפילו מוכן להפחתת שכר ביחס לסיכום הראשוני אליו הגענו איתו. זאת משום שהשחקן רוצה לשחק ברוסיה. המועדון (הפועל תל אביב) משחרר אותו אבל תמיד יש קשיים שונים. המשא ומתן מתנהל ואי אפשר לשלול אפשרות לפיה לא נגיע לסיכום".

* הפועל כפר סבא השלימה את החתמתו של החלוץ רועי זיקרי בן ה-24, שחתם על חוזה לעונה אחת. זיקרי אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון גדול ומאוד רעב להצליח ביחד עם קבוצה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיקרי מוצג בכפר סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully