וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשלם להפועל ירושלים דמי השבחה על בר טימור

12.7.2017 / 9:06

במסגרת העסקה, שאמורה להיחתם רשמית בימים הקרובים, הצהובים ייאלצו לשלם לאדומים כ-80 אלף דולר למרות שהרכז לא נמצא תחת חוזה. הפרטים החדשים על המהלך האחרון במלחמת החימוש

one

במכבי תל אביב מקווים להכריז רשמית תוך 48 שעות על חתימתו של בר טימור. טימור סיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. השחקן ירוויח 200 אלף דולר בעונה הראשונה, כששכרו יעלה ל-250 אלף דולר בעונה השנייה.

טימור, שחוזהו בירושלים הסתיים הקיץ, היה במגעים עם הפועל ירושלים על חידוש חוזהו בתקופה האחרונה אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. פרט פיקנטי נוסף לחתימתו במכבי, קשור לדמי ההשבחה שמכבי תאלץ לשלם להפועל ירושלים עבור טימור, כ-80 אלף דולרים.

טימור (25, 1.92) שהצטרף להפועל ירושלים בשנת 2014, העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי הפועל ירושלים בליגת העל. ביורוקאפ קלע אשתקד 4.7 נקודות למשחק.

כזכור, בנוסף ליוגב אוחיון, מכבי תל אביב כבר הודיעה לגל מקל שהוא לא בתוכניות והצהובים חיפשו גארד ישראלי שימלא את השורות. הצהובים החתימו מוקדם יותר הקיץ את כרם משעור, אלכס טיוס, ג'ייק כהן, מייקל רול וג'ון דיברתולומאו והמטרה הבאה של ספאחיה היא לצרף עוד רכז זר לסגל המתגבש.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ירושלים בכל זאת תרוויח משהו. טימור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully