וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש פקהארט סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע

19.7.2017 / 15:05

החלוץ הצ'כי סגר את כל תנאיו הכספיים וצפוי להצטרף אחרי המפגש מול הונבד. גורמים המעורים בפרטים טענו: רק אי העפלה הערב או הצעת בזק בתוך יממה מקבוצה בכירה יותר ימנעו את השלמת העסקה. צפוי לקבל מעל חצי מיליון יורו לעונה

לשכת העיתונות הממשלתית

תומאש פקהארט, החלוץ הצ'כי, סיכם עקרונית את כל תנאיו בהפועל באר שבע וצפוי להצטרף למועדון. הסיכום הושג אחרי שהחלוץ בן ה-28 ירד בדרישותיו, כאשר גם האלופה הישראלית העלתה מעט את הצעתה. כעת, לפי גורמים באלופה, ישנם סעיפים קטנים שאינם קשורים למשכורת עליהם עוד צריך לדון, אך לא מדובר בסעיפים שיכולים להפיל את העסקה. הדברים היחידים שיכולים למנוע את העסקה הם אי העפלה של באר שבע לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות, או הצעת בזק שתגיע לחלוץ ביממה הקרובה ממועדון אחר ותטרוף את הקלפים.

לפי אותם גורמים, אם באר שבע תעבור היום את הונבד ימהרו ראשי המועדון לסגור את הפערים ופקהארט יחתום במועדון. גורם המיודד עם השחקן אישר את הידיעה ואמר: "יש התקרבות רצינית מאוד. אם באר שבע תעבור שלב מרבית הסיכויים שפקהארט יצטרף בתוך כמה ימים". החלוץ צפוי לקבל מעל לחצי מיליון יורו לעונה.

כזכור, פקהארט היה על הכוונת של ברק בכר מלכתחילה אך הדרישות הגבוהות שלו גרמו לפיצוץ המשא ומתן. כעת לאחר שהשחקן לא מצא קבוצה אחרת חזרו הצדדים לדיונים והגיעו גם להסכמות עקרוניות.

תומאש פקהארט במדי נירנברג. GettyImages
בדרך לבירת הנגב? פקהארט/GettyImages

אם אכן יצטרף, יהיה הרכש החמישי אחרי איסק קואנקה, דור אלו, אורן ביטון ודן איינבינדר. פקהארט, לו גם מכבי חיפה הגישה הצעה מוקדם יותר הקיץ, סיים את חוזהו בא.א.ק אתונה אחרי עונה אחת, בה כבש 12 שערי ליגה ב-32 משחקים. ב-2006 הצטרף למחלקת הנוער של טוטנהאם, אך לא הספיק לרשום ולו הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. לאחר שהושאל לסאות'המפטון וסלביה פראג חתם ב-2010 לשלוש שנים ביאבלונץ אך המשיך בנדודיו, וב-2011 הצטרף לנירנברג. בשורות הקבוצה הגרמנית כבש 14 שערים ב-88 הופעות בין 2011 ו-2014, לפני שחתם לשלוש עונות בשורות אינגולשטאט וגם בשורותיה שיתף פעולה עם אלמוג כהן. ב-2014/15 שותף ב-16 משחקי ליגה אך לא מצא את הרשת, ובפברואר 2016 הוחתם על ידי א.א.ק אתונה. בנבחרת צ'כיה יש לו 19 הופעות ושני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully