וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין הגיש את תביעת הבוררות: "פגוע מההנהלה של הפועל תל אביב"

קפטן האדומים הגיש את התביעה הצפויה ובסביבתו אמרו: "הוא מרגיש שהבעלים חזרו בהם מהסיכום המקורי". במועדון הגיבו: "המחלוקת ידועה, אף אחד לא הופתע מהגשת הבוררות"

אביחי ידין הפועל תל אביב על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. ברני ארדוב
ידין באימון הפתיחה בשבוע שעבר/ברני ארדוב

קפטן הפועל תל אביב, אביחי ידין, הגיש היום (ראשון) תביעת בוררות נגד המועדון על סך של 350 אלף שקל. ידין טוען שהצדדים סיכמו על חוזה חדש בינואר ושהוא יישאר גם בעונה הבאה ובסביבתו טוענים: "אביחי פגוע מאוד מהנהלה. הוא מרגיש שהוא נתן הכל בשביל המועדון והבעלים חזרו בהם מהסיכום המקורי".

בינואר סיכמה הנהלת הפועל תל אביב עם ידין והודיעה כי היא ממשיכה את החוזה שלו מהקיץ הקודם. כחלק מאותו חוזה אמור היה לקבל הקשר כ-350 אלף שקלים ב-10 תשלומים - פיצוי על הפחתה בשכרו בשנה החולפת. לטענת ידין ההנהלה התחייבה לממש את החוזה הקיים ולכן היא חייבת לשלם את הסכום ואילו בהפועל תל אביב טוענים כי מדובר בחוב עבר. הצדדים יגיעו לבוררות בעניין כפי שנקבע לפני שבועיים, אך בצד של ידין טענו כי הקפטן מאוד פגוע מההתנהלות וההבטחות שלא קיומו.

בהפועל תל אביב הגיבו: "בניגוד לפרסומים השונים, מועדון הפועל תל אביב והקפטן אביחי ידין סיכמו על המשך דרכו של הקפטן תוך מודעות לכך שבהמשך ייפתח הליך בוררות על כספים עליהם יש מחלוקת. כזכור, מדובר על מחלוקת כספית אשר הוזכרה גם בהודעה הרשמית שפרסמנו בזמנו, כך שאיש לא הופתע מהגשת הבוררות וחבל שכך מוצגים הדברים. המועדון והקפטן אביחי ידין ימשיכו להתמקד במטרה העיקרית שלנו - העפלה בחזרה אל ליגת העל בתום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully