וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "כשהתחלתי לזוז הרגשתי שהרגליים שלי מאוד כבדות"

רועי פרייס, ווימבלדון

8.7.2017 / 16:25

הישראלי שפרש בפיגור 2:0 במערכות מול דימיטרוב, הסביר את ההחלטה: "הרגשתי מתיחה קלה במפשעה, אני צריך את הרגליים שלי והיום לא היה לי אותן". על ההמשך: "רוצה להגיע לטופ 50 בעולם"

המסע המרשים של דודי סלע בטורניר ווימבלדון הסתיים היום (שבת) עם הפסד צפוי וכואב תרתי משמע לגריגור דימיטרוב, הבולגרי המדורג 11 בעולם. סלע נשבר שוב ושוב מול יריבו העדיף ואחרי שהפסיד 6:1, 6:1 בשתי המערכות הראשונות, הודיע על פרישה.

דודי סלע טניסאי ישראלי (מימין) עם גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. רויטרס
נפרדו כידידים. סלע ודימיטרוב/רויטרס

"מרגיש מאוכזב קצת, כבר אחרי המשחק מול איזנר הרגשתי את הרגל. עשיתי טיפולים והכול היה בסדר. כשהתחלתי לזוז הרגשתי שהרגליים שלי מאוד כבדות והרגשתי מתיחה במפשעה. אני לא מהשחקנים שיכולים להכות ווינרים ואייסים ולשחק טניס מאוד מהיר ולנצח עם הסרב. אני צריך את הרגליים שלי והיום לא היה לי אותן", כך אמר סלע לאחר המשחק.

על היריב: "דימיטרוב בתקופה הכי טובה בקריירה שלו. הוא מחזיר הכול ואז אתה מתחיל לעשות טעויות. עשיתי מספיק נקודות, אני חושב שזה טוב להמשך העונה. זה עוזר לביטחון העצמי שלי. לא ניצחתי כאן שני משחקים רצופים מאז 2009".

"שיחקתי שני משחקים ארוכים מאוד וזה השפיע עליי. אבל זה טוב לביטחון שלי. אני רוצה לצבור 50 נקודות כדי להתקדם בדירוג. ההגרלה מאוד חשובה, הייתי יכול לשחק היום מול טניסאי לא מדורג וזה היה נראה אחרת. המטרה שלי היא לצבור כמה שיותר נקודות ולהיות בטופ 50 בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully