וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: בוסטון בורחת ב-AL מזרח, מילווקי ב-NL מרכז

רגע לפני היציאה לפגרת האולסטאר ופתיחת החצי השני של העונה, הרד סוקס ניצלו את הנפילה של היאנקיז ובעזרת רצף ניצחונות, עלו ליתרון 4.5 משחקים. הברוורס ניצחו חמישה ברציפות וברחו לקאבס. יוסטון והדודג'רס לא עוצרות

אנדרו בנינטנדי דסטין פדרויה בוסטון רד סוקס. AP
בנינטנדי ופדרויה יוצאים באווירה טובה לפגרה/AP

מחר (ראשון) ייערכו המשחקים האחרונים של החצי הראשון של עונת הבייסבול ולאחר מכן תצא הליגה לפגרה של כמה ימים, במהלכה יתקיים בליל שלישי הקרוב באצטדיון של מיאמי מארלינס משחק האולסטאר, כאשר בהתאם למסורת, יממה קודם לכן ייערך ההומראן דרבי השנתי.

רגע לפני היציאה לפגרה, עוד כמה מגמות בליגה החלו להתבהר בשבוע החולף והדברים אמורים בעיקר לגבי הקרב העיקש שהתנהל עד כה בצמרת ה-AL מזרח, בין בוסטון ליאנקיז. הרוקי הסנסציוני של הפסים, ארון ג'אדג', אומנם שבר השבוע את שיא ההומראנים לרוקי בתולדות המועדון, שהיה שייך לג'ו דימאג'יו הגדול, עם הדינגר ה-30 שלו (כאשר נותרה עוד כמה חצי עונה לשחק), אבל הקבוצה עצמה ממשיכה להתרסק אחרי פתיחה נהדרת של העונה. ניו יורק כבר עם שלושה הפסדים רצופים ובסך הכול, שמטה 17 מ-23 המשחקים האחרונים. מנגד, הרד סוקס התעוררו לאחרונה, ניצחו תשעה מ-12 משחקים ופתאום, הם במאזן 37:50 וביתרון 4.5 משחקים על היריבה הגדולה (40:44) ו-5.5 על טמפה (43:45).

חסוס אגילאר מילווקי ברוורס. AP
חסוס אגילאר ומילווקי לא משאירים לאלופה צ'אנס/AP

בבית המרכז נמשך הקרב העיקש בין שלוש קבוצות, קליבלנד, שמאמנה טרי פרנקונה נאלץ לעבור טיפול בליבו ובשל כך לא יאמן את נבחרת ה-AL באולסטאר, מובילה עם 39:46. משחק וחצי מאחוריה ניצבת מינסוטה (41:45) וחצי משחק אחרי הטווינס אפשר למצוא את קנזס סיטי (41:44), אחת הקבוצות הטובות בבייסבול בחודש האחרון. במערב אין כל חדש והפער של יוסטון הופך למופרע יותר ויותר. האסטרוס, הקבוצה הטובה בליגה, עם מאזן 28:59 אדיר וביתרון 16.5 על האיינג'לס וטקסס ו-17.5 על סיאטל.

ב-NL, מי שעושה קולות לאחרונה היא מילווקי, שניצחה השבוע חמישה משחקים ברצף וברחה ליתרון 4.5 משחקים בבית המרכז על האלופה שיקגו קאבס, שממשיכה לאכזב עם מאזן 43:43, הרחק מה-40:49 של הברוורס. במערב, ארבעה ניצחונות רצופים של הדודג'רס הדודהרים הציבו אותם עם מאזן 29:59 פנטסטי וביתרון 5.5 משחקים על אריזונה, שבעצמה נראית מצוין ומחזיקה במאזן 34:54. קולורדו, עוד קבוצה טובה מאוד, עם מאזן 38:51 ונראה ששתי האחרונות ירכיבו את הווילד קארד של החטיבה, אלא אם אחת מהן תתרסק. כרגע, היתרון של הרוקיז, שמחזיקים בכרטיס הווילד קארד השני, על פני הקאבס, עומד על 6.5 משחקים. גם ב-NL יש בית אחד שכבר נראה די גמור, במזרח, שם וושינגטון עומדת על 35:51 לא רע, שמספיק לה ליתרון 9.5 משחקים על אטלנטה (44:41).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully