וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יש לנו הרבה עוצמה בהתקפה, עכשיו צריך למצוא איזון"

7.7.2017 / 6:33

בית"ר חוגגת באופטימיות זהירה את הניצחון הכפול על ושאש, אבל עדיין מתלבטת באילו עמדות דרוש חיזוק: "אם היינו עפים זה היה כישלון". וגם: הערב המרגש של האקסים ההונגרים והרווח שתניב ההעפלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העלו נשכחות. פישונט, המאר ושאלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. ערב נוסטלגי: האקסים ההונגרים חגגו

שחקני בית"ר ירושלים חגגו עם הקהל את הניצחון 0:3 אמש (חמישי) על ושאש במוקדמות הליגה האירופית, אך כבר בירידה לחדר ההלבשה הם די שכחו מהמשחק והתחילו לדבר על המפגש בשבוע הבא במושבה נגד היריבה הבאה, בוטב פלובדיב הבולגרית. "כיף לנצח משחק חוץ באירופה וכיף שהרבה אוהדים באו לכאן ונהנו, אבל אם להיות ריאליים אז בסך הכל עמדנו במשימה, אם היינו עפים בסיבוב ראשון זה היה כישלון וגם אם נעוף בסיבוב שני זה כישלון, אנחנו קבוצה חזקה שצריכה לעבור גם את הבולגרים, למרות שיהיה קשה מאוד", הודה אמש אחד השחקנים.

מי שנראו מחוייכים עם אנשי בית"ר לפני, במהלך ואחרי המשחק הם שלישיית ההונגרים - סטפן שאלוי, אישטוון פישונט ואישטוון המאר. פישונט סיפר לאחר המשחק: "כל הזמן מדברים איתי מישראל וזה כיף, אבל היום זה היה משהו מיוחד. הקהל עשה לנו טקס ועודד אותנו, זה החזיר אותי 20 שנה אחורה. לפני שיצאתי מהבית אמרתי לכולם שבית"ר היא חלק מהמשפחה ולמרות שכהונגרי אני בעד קבוצות הכדורגל שלנו, הפעם עודדתי אך ורק את בית"ר". כבר בביקור הקודם ההונגרים הופתעו לשמוע כי טל כחילה הוא הבן של אהוד כחילה, איתו שיחקו בבית"ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיכרונות מאבא אהוד. טל כחילה מקבל שבחים מפישונט/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. בבית"ר מרוצים מההתקפה, אך מחפשים איזון

שרון מימר עלה אתמול במערך של שלושה בלמים ובסך הכל יצא מרוצה. לא פשוט לעלות עם מערך כזה לאחר תרגול של יומיים בלבד, במיוחד לאור העובדה כי מורי וקלטינס זכו לביקורות קשות לאחר המשחק בשבוע שעבר וטל כחילה בכלל היה על הספסל. בלם זר? חלוץ זר? בבית"ר ממשיכים לבדוק ולא סגורים איזה שחקן נוסף ברצונם לצרף. כרגע נראה כי שלישיית הבלמים תמשיך גם במפגשים נגד בוטב פלובדיב. מי שלא הפגין יכולת גבוהה ובבית"ר ממתינים שייכנס לכושר הוא קלאודמיר, שהתקשה בצד ההגנתי. בבית"ר לקחו זאת בחשבון מראש ולכן גם גיבו את ההגנה בשחקן נוסף. יחד עם זאת, אמרו בצוות המקצועי: "ראו כמה עוצמות ויכולות התקפיות יש לבית"ר, עכשיו צריך לאזן את הקבוצה כדי לבוא מוכנים למשחקים הבאים".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים ניצחה את ושאש 0:3 ועלתה שלב

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר מול ושאש ההונגרית. ברני ארדוב
מחכים שייכנס לכושר. קלאודמיר/ברני ארדוב

3. שכטר, ז'אורז'יניו ודילמת החלוץ של מימר

איתי שכטר ירצה לשכוח את המשחק אתמול. מבחינת תנועה נכונה וסיוע ביצירת מצבים הוא עשה בלט לטובה, אך מנגד החמיץ את כל ההזדמנויות אליהן הגיע, כולל פנדל. יחד עם זאת, נכון להיום שכטר הוא החלוץ המשמעותי היחיד בסגל ולכן הוחלף ביתרון 0:2, כדי שלא יסבול מעומס או יהיה חשוף לפציעה. בשלב ראשון עבר ז'אורז'יניו לתפקיד החלוץ וזה עוד משהו שבבית"ר בודקים. לאחר מכן אנתוני וארן נכנס למשבצת וכבש את השער השלישי.

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
החלוץ המשמעותי היחיד בסגל. שכטר/ברני ארדוב

4. בעלי המינויים יקבלו קדימות לקראת הסיבוב הבא

אופ"א הבהירה כבר לפני שבועיים לבית"ר כי אם תעפיל לסיבוב השני תוחלף הביתיות במפגש הראשון בינה לבין בוטב פלובדיב, מכיוון שבית"ר ובני יהודה לא יכולות לארח באותו יום באצטדיון המושבה. בית"ר תצטרך לספק כמה מאות כרטיסים לבולגרים כאשר יישארו לה כ-9,000 כרטיסים לאוהדיה. ייתכן כי בשלב ראשון ולפחות עד לימים שני-שלישי, רכישת כרטיסים תתאפשר רק לאלה שרכשו וירכשו מינוי. גורם בבית"ר אמר אתמול: "אנחנו שוקלים זאת, אוהד אמיתי עושה מינוי וברור שניתן להם קדימות. אנחנו מוכרים את המנויים הכי זולים מבין הקבוצות הגדולות ובפער משמעותי, מועדון רציני חייב בבסיס ההכנסות שלו כמות יפה של מינויים. מי שלא יקנה מינוי ויתקע ללא כרטיס הוא לא הבעיה שלנו". עד עתה נמכרו קרוב ל-2,000 מנויים לאוהדי הקבוצה.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
כ-9,000 כרטיסים יוקצו לאוהדי בית"ר בשלב הבא/מגד גוזני

5. הרווח מההעפלה לשלב הבא: 210 אלף יורו

בזכות העלייה לסיבוב השני הרוויחה בית"ר 210 אלף יורו. אם תעבור את הבולגרים היא תרוויח 220 אלף יורו נוספים, לא כולל ההכנסות ממכירת כרטיסים שמוערכים בכחצי מיליון שקלים נוספים. בבית"ר נשמו לרווחה אתמול ואמרו: "אם היינו עפים זה היה נזק כלכלי שהיה מקשה עלינו בהמשך העונה. לא שאנחנו בונים על הליגה האירופית, אבל אסור לעוף בסיבוב ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully