וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו 11 רווקים ורווקות לוהטים שהגיעו למכביה ה-20

11.7.2017 / 7:49

המכביה מביאה לא רק ספורטאים נהדרים, אלא גם רווקים יהודיים, שהיינו שמחים ושמחות לקחת איתנו הביתה. הם יפים, הם חטובים, הם מצטיינים בענפי ספורט שונים ויש להם דרכון זר. קבלו רשימה לוהטת במיוחד, כזאת שתככב בהפנינג האורבני שמתוכנן בתל אביב ובסבבי הספיד דייט שבו

כעשרת אלפים ספורטאים מלמעלה מ-80 מדינות מתארחים בישראל במסגרת משחקי המכביה כך שנראה פה לא רק ספורטאים נהדרים, אלא גם רווקים יהודיים וכשרים, שהיינו שמחים ושמחות לקחת איתנו הביתה. הם יפים, הם חטובים, הם מצטיינים בענפי ספורט שונים, והם גם בינלאומיים ובעלי דרכון זר. נראה שכל הנקודות לטובתם ועכשיו רק נותר לבחור. אז לרגל האירוע החגיגי, ריכזנו עבורכם את מיטב הרווקים והרווקות הפנויים והפנויות שיש למכבייה להציע.

אנדרו גולדשטיין, 33, חתירה

לאנדרו אמנם יש גוף וגישה של שייט, אבל אל תתבלבלו. כשהוא לא מתאמן בחתירה הוא בכלל עובד בבנק במלבורן, אוסטרליה. הוא פנוי, הוא מחפש והוא מהסוג שיקח אותך לפיקניק לעת שקיעה, עם בקבוק יין אוסטרלי וגבינות משובחות. האם צריך יותר מזה? אנחנו חושבים שלא.

מכביה רווקים.
רווק חותר: אנדרו גולדשטיין

בויאן בוסילקוב, 20, טניס שולחן

בויאן מגיע אלינו הישר מרפובליקת מקדוניה, אי שם בדרום-מזרח אירופה. כשהוא לא מתאמן על טניס שולחן הוא יוצא לטיולים ממושכים, רוכב על אופניים ואפילו משחק פוטבול מדיי פעם. הוא מדבר אנגלית, גרמנית וגם קרואטית, כך שתוכלי להתאמן איתו על הגייה כשיגמרו לכם נושאי השיחה. אם גם את דוברת כמה שפות, אוהבת טיולים ארוכים ולא יכולה לחיות בלי מוזיקה – בויאן הוא הרווק בשבילך!

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מכביה רווקים.
רווק מקדוני: בויאן בוסילקוב

גידי סוויט, 24, כדורגל

סוויט הוא מסוג הגברים שלא מדברים הרבה. בתור מי שמגיע מערבות אוסטרליה הוא יודע להסתדר היטב בתוך שממה ומעדיף את ההנאות הפשוטות והקטנות של החיים. הוא גבר גברי במיוחד, שחוץ מכדורגל גם אוהב לטייל, לאכול ובעיקר – לכבוש שערים. ה"אני מאמין" שלו הוא לא לוותר אף פעם, כי אי אפשר לדעת עד כמה רחוק תגיע. האם מדובר במסר לבנות ישראל? הזמן יגיד.

מכביה רווקים.
גדי סוויט

גלעד גולדשטיין, 32, רוגבי

הרוגבי הישראלי חי וקיים! לא רק שהוא חי וקיים, אפילו יש לנו נבחרת לאומית וגלעד הוא לא פחות מהקפטן שלה. כשהוא לא מוביל את הענף בארץ הוא עובד כמנהל מכון כושר ברמת גן, מגדל שני כלבים ובעיקר – מחפש את האחת.

מכביה רווקים.
גלעד גולדשטיין

ג'קלין פלבה, 36, רכיבה על סוסים

ג'קלין נולדה במונקו והיא מגדירה את עצמה כישראלית-שוויצרית. בנוסף לסוסים היא מתעסקת בנדל"ן בזירה החמה ביותר – תל אביב. גם יפה, גם רוכבת, גם אשת קריירה, גם גרה ממש כאן. ואם זה לא כל מה שצריך באישה, אנחנו כבר לא יודעים מה כן.

מכביה רווקים.
ג'קלין פלבה

ג'ואי קרסנשטיין, 24, רוגבי

קרסנשטיין הוא אמריקאי, בן לאמא סינית ואבא יהודי, ואת ילדותו בכלל העביר בשנגחאי. הפנים שלו הן שילוב של מזרח ומערב, והגוף שלו הוא גוף של גולש שפגש בשחקן רוגבי. מה עוד אתן לא יודעות עליו אבל כדאי שתדעו? שהוא יודע לבשל, והשמועה אומרת שהוא גם עושה את זה דיי טוב.

מכביה רווקים.
ג'ואי קרסנשטיין

פטרישיה קרסילצ'יק אולזוור, 34, כדורגל

אולזוור הברזילאית היא שחקנית כדורגל אבל גם אמא לשניים, עורכת דין ובקיאה בכלל ענפי הספורט. אשת אשכולות, כבר אמרנו?

מכביה רווקים.
פטרישיה קרסילצ'יק אולזוור

סמנת'ה לוין, 19, כדורסל

לא קשה לזהות שסמנת'ה עובדת כדוגמנית כשהיא לא משחקת כדורסל. היא גולשת, שוחה ויוצאת לטיולים ארוכים בשטח. אם מאוד תרצו היא גם תשתמש בתואר שלה כפסיכולוגית ותקשיב לכל מה שקרה לכם בילדות. איך תזכו בליבה? אוכל מעניין שהיא עוד לא טעמה יהיה התחלה טובה.

מכביה רווקים.
סמנת'ה לוין

זיגפריד פריד אורוצ'נה, 20, פוטבול

אורוצ'נה אמנם הגיע מניקרגואה, אבל משחק כדורגל עבור קולומביה. כשהוא לא משחק, הוא לומד מנהל עסקים ולוקח חלק פעיל בקהילה היהודית הקטנה בניקרגואה שמכילה כחמישים משפחות. מעניין לדעת שאמנם עדיין לא קם שם בית כנסת, אבל את החגים החשובים הם בהחלט חוגגים, ועוד בבית הנשיא.

מכביה רווקים.
זיגפריד פריד אורוצ'נה

אוריאל מילגרם, 21, טניס שולחן

מילגרם משחק באופן מקצועי בשביל מכבי בואנוס איירס, אבל לארץ הוא הגיע כדי לשחק בנבחרת הפתוחה של ארגנטינה. במשחק הוא מנסה להפוך את הספורט האינדיווידואלי הזה לעבודת צוות, וגם בחיים עצמם הוא מחפש לעשות בדיוק את אותו הדבר עם האחת.

מכביה רווקים.
אוריאל מילגרם

יואב מרקוס, 28, שחיה

אמנם אפשר לפגוש את יואב ברחובות ארצנו גם מחוץ לימי המכבייה, אבל כל הזדמנות לראות אותו בבגד ים היא כזו שנשמח לנצל. עם אמא מאורגאווי, אבא ישראלי ושני עשורים בבריכות גוש דן, אנחנו יודעים על מה כולכן תסתכלו במקצים השבוע.

מכביה רווקים.
יואב מרקוס

התלהבתם מכל הרווקים והרווקות? גם אנחנו.
הבשורה הטובה: הם לא יישארו רק בגבולות כבר המכבייה הקיץ.

את כולם תוכלו לפגוש במסיבת הרחוב האורבנית ILOVETLV# שתתקיים ביפו העתיקה ביום חמישי ה-13/7 החל מהשעה 19:00. יהיו שם מוזיקה טובה, דוכני אוכל, אמני וידאו ארט וגרפיטי, ירידי אומנים ואופנה, מופעי רחוב ואפילו עמדת ספורט עם אופני תל-אופן. מה עוד יהיה שם? אוהל ספיד דייט שיכיר בין משתתפי המכבייה ותושבי תל אביב. הספורטאים יוכלו להשתתף בשלושה סבבי ספיד דייטינג שכל אחד מהם יכלול 50 דייטים.

בנות, אולי מישהו מהם עוד יחליט לעשות עליה בגללכן, מי יודע.

להרשמה לאירוע הספיד דייט הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully