וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: היינו חדים מאוד בהגנה

12.11.2002 / 20:37

בדרך כלל ההתקפה של דאלאס היא זאת שמנצחת להם את המשחק, מול הבלייזרס היתה זו ההגנה שניצחה. פינלי: "זה היה מאוד מרשים איך שהקבוצה הוציאה את הניצחון בשיניים"

הדאלאס מאבריקס, עם מאזן מצוין של 0:6 מפתיחת העונה, ניצחו הלילה גם את פורטלנד ועלו ל-0:7. עד אתמול ניצחה דאלאס בזכות ההתקפה המצוינת שלהם, כשהם קולעים בממוצע 109 נק' למשחק, ומובילים לפחות ב-19 נק' בכל משחק. מול פורטלנד, הוכיחה דאלאס שגם בהגנה שלה חל שיפור עצום העונה.

דירק נוביצקי, הפורוורד הגרמני המצוין של דאלאס: "אני חושב שנראנו מאוד חדים בהגנה, אנחנו סוגרים את האמצע ובראדלי נמצא שם תמיד. הוא חוסם המון זריקות ואנחנו מאוד גאים בו. זה נפלא לראות את כולם נלחמים בהגנה".

שון בראדלי, הסנטר של דאלאס: "זה היה משחק קצת שונה, מסוג המשחקים שקשה לנו מאוד לשחק בהם".

מייקל פינלי: "מצאנו את הדרך לנצח, וזה היה מאוד מרשים איך שהקבוצה הוציאה את הניצחון בשיניים. הייתי מאוד גאה בשחקנים הערב, וגם במאמנים."

מאמן פורטלנד, מוריס צ'יקס, על חסרונם של בונזי וולס ודרק אנדרסון: "אלו שני שחקנים התקפיים שאמורים לשחק, אבל השתמשנו בשאר השחקנים שיש לנו בקבוצה. אני לא יכול להיות מוטרד מהשחקנים שחסרים מכיון שגם הם (דאלאס) חסרו את ראף לפראנץ וניק ואן אקסל, שני שחקני מפתח בקבוצה. השתמשנו בשחקנים שיש לנו, ואני סומך עליהם"

מאמן דאלאס, דון נלסון: "כמובן שאנחנו רגילים שנוביצקי משחק מצוין, אבל אני חושב שבראדלי התעלה הפעם, הציג משחק יוצא מן הכלל ונתן את הטון בהגנה. כשהדברים לא הלכו לנו כמו שצריך, הוא תקע עוגן בהגנה והשאיר אותנו במשחק"

דייל דייויס, הפורוורד של פורטלנד: "אני חושב שבחצי הראשון שיחקנו טוב והפעלנו עליהם המון לחץ. הם חזרו לעצמם בחצי השני, לחצו אותנו חזרה, וניצחו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully