וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחר צוברי מספר על הקושי הכי גדול שחווה כספורטאי

6.7.2017 / 9:20

"הכישלון הוא ההבדל בין ספורטאי בינוני לספורטאי מצוין", אמר גולש הרוח האולימפי בערב לקראת המכביה ה-20, שבו ספורטאים מדברים על הדרך שבה התגברו על המהמורות והקשיים בקריירה

צילום מסך

כששאלו פעם את מייקל ג'ורדן, הכדורסלו הגדול בכל הזמנים, מה המפתח להצלחתו, הוא השיב: "החטאתי מעל 9,000 זריקות בקריירה שלי. הפסדתי כמעט 300 משחקים. ב-26 הזדמנויות סמכו עליי לקחת את הזריקה המכרעת במשחק ופספסתי. נכשלתי שוב ושוב ושוב בחיי, וזו בדיוק הסיבה להצלחתי".

לקראת משחקי המכביה ה-20 ארגנה "Fuck Up" ערב שבו ספורטאים מדברים על כישלונותיהם והדרך שבה התגברו עליהם, וגולש הרוח האולימפי שחר צוברי, סיפר לקהל על האופן שבו הוא הפך כישלון להצלחה.

"אין ספק שמה שבונה אותנו, הספורטאים, ומכין אותנו להצלחות ולהגעה לפסגות זה הכישלונות", אמר צוברי. "הכישלון הוא ההבדל בין ספורטאי בינוני לספורטאי מצוין, שכל הדרך להצלחה הוא עובר כישלונות שמעצבים אותו ומלמדים אותו על החיים ועל הספורט וגורמים לו להתחזק ובסופו של דבר לנצח".

צוברי מחזיק ברזומה ספורטיבי מפואר בתחום גלישת הרוח. הוא אלוף ישראל, זוכה מדליות הארד באליפות העולם 2008 ובאולימפיאדת בייג'ינג 2008, אלוף אירופה בשנים 2009 ו-2010, וזוכה מדליית זהב בגביע העולם בהולנד 2012. צוברי נשאל מה היה הכישלון הספורטיבי הכי גדול שלו, והשיב: "הדברים הקשים שהתמודדתי איתם הם בעיקר פציעות. צריך לדעת לשקם את עצמך מחדש, יש לך פתאום זמן לעבוד על הדברים שאתה חלש בהם ואלה המקומות שאתה צריך לנבור בעצמך ולהוציא מעצמך הכי הרבה כי אתה נמצא בתחתית".

"אין ספק שהראש מכוון למדליה אולימפית אבל חלק מלהיות ספורטאי בוגר זה להבין את המדרגות שבדרך", התייחס צוברי ליעדים הבאים בקריירה שלו, "אליפות עולם זו לא מטרה קטנה".

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully