וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקטיקה במו"מ או פרידה? מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על יוגב אוחיון

4.7.2017 / 23:17

יום לפני פקיעת הסעיף בהסכם עם הרכז, הודיעו לו הצהובים כי אין עוד תוקף לחוזה שנחתם ב-2015. הם ינסו להחתימו על תנאים חדשים, בכפוף לסיום ההתקשרות עם גל מקל, אבל סוכנו של אוחיון מבהיר: "הוא שחקן חופשי, אנחנו נתקדם עם קבוצות אחרות"

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) ליוגב אוחיון כי לא תממש את האופציה עליו - אבל ייתכן כי מדובר בסך הכל בצעד פורמלי ולא בהחלטה ממשית להיפרד ממנו. "השאיפה היא להחתים אותו על חוזה חדש בתנאים חדשים", הבהיר גורם במועדון.

על פי החוזה שנחתם בין הרכז לצהובים בקיץ 2015, על הקבוצה להודיע לו עד 5 ביולי אם היא מממשת את האופציה עליו או שתפצה אותו ב-100 אלף דולר. בשלב הבא, כך מבהירים במכבי, יחודשו השיחות בניסיון להגיע לסיכום על המשך ההתקשרות.

אלא שמכבי נוטלת כאן סיכון, מאחר שאוחיון הפך למעשה לשחקן חופשי והוא רשאי לחתום בכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. מאז סיום העונה, לפני כשלושה שבועות, לא התקיימו מגעים ממשיים בין הנהלת המועדון לבין השחקן בנוגע לעתידו.

סוכנו של אוחיון, מתן סימנטוב, אומר כי "אנחנו לא מופתעים מההודעה של מכבי ואנחנו מכבדים אותה. מבחינתנו, אנחנו מתקדמים במשאים ומתנים מול קבוצות אחרות. ליוגב היו שנים יפות במכבי, והוא היה שמח להישאר בה. אם המועדון יחליט שהוא רוצה בו, והוא עדיין יהיה פנוי, נשמח לשבת למשא ומתן".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
צעד פורמלי? יוגב אוחיון/ברני ארדוב

אחת הסיבות לעיכוב כרוכה בהחלטה העקרונית שהתקבלה במכבי, ולפיה רק אחד משני הרכזים הישראלים - אוחיון וגל מקל - יישאר בעונה הקרובה. אוחיון הוא זה שנבחר, ואף שהמאמן נבן ספאחיה הודיע אתמול למקל כי הוא לא נכלל בתוכניות שלו, הוא עדיין לא שוחרר באופן רשמי. החוזה בין הצדדים יבוטל רק לאחר שיימצא מתווה כספי להתרת ההסכם, וייתכן שהסאגה הזו עומדת בפני תסבוכת משפטית.

כך או אחרת, עד שלא יימצא פתרון בגזרת מקל, יתקשו ביד אליהו להחתים מחדש את אוחיון. מכבי תל אביב סיימה את העונה החולפת בגירעון במוערך ב-20 מיליון שקלים ולא מן הנמנע שתקציבה יקוצץ, כך שהיא לא תוכל להרשות לעצמה לשלם למקל 700 אלף דולר (נטו) רק כדי שיישב ביציע - ועוד לשלם בו זמנית לרכז מחליף נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully