וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ברנע: "הרבה פעמים עשינו את השיאים שלנו במכביה"

4.7.2017 / 8:15

אירחנו באולפן וואלה! NEWS את השחיין האולימפי וכן את יו"ר המכביה אמיר פלד ומנהל אגף הספורט רועי הסינג לשיחה על שיאי הרגש שמחכים לנו באירוע הספורט שייפתח ב-6 ביולי. צפו

צילום מסך

משחקי המכביה ייפתחו ב-6 ביולי והשנה היא תעמוד בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים, כשהתחרויות ייערכו בכל רחבי הארץ. עשרת אלפים ספורטאים יהודים מכל העולם יהנו מביקור בישראל, ומעבר לפעילות הספורטיבית התחרותית הם יתרמו לענף התיירות ולעסקים המקומיים כשהמטרה החשובה מכל היא חיזוק זיקתם למדינת ישראל ולארץ ישראל.

אירחנו באולפן וואלה! NEWS את יו"ר המכביה אמיר פלד, מנהל אגף הספורט רועי הסינג ואת השחיין האולימפי גיא ברנע.

"האצטדיון יכיל 30 אלף איש הוא פתיח מדהים לאירוע שיימשך למעלה משבועיים", אומר פלד. "שמנו דגש על ירושלים, הראיה לכך שאירועים מרכזיים ייערכו בירושלים. כל מה שמסוגלת לתת כבירת ישראל אנחנו לוקחים".

אגדת השחייה אנתוני ארווין ישתתף במכביה, וברנע התייחס לתחרויות שמחכות לצופים. "הרבה מהחבר'ה שמגיעים הם אגדות שחייה במדינות שלהם. ארווין לקח עכשיו מדליה באולימפיאדה ומגיע לזחות פה - זה מדהים", אומר ברנע, "אני מתייחס למשחים במכביה במלוא הרצינות, הרבה פעמים עשינו את השיאים שלנו במכביה".

"אירועי השיא מבחינתנו הם ימי הגמר בענפי הכדור, ב-16 ביולי במוצאי שבת, כדי לאפשר לכל הספורטאים והישראלים לבוא ולראות", אומר הסינג.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully