וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה: נעשה מול באזל משהו מיוחד

12.11.2002 / 14:45

המנג'ר של ליברפול הבטיח, שהקבוצה שלו תעשה הערב את העבודה במשחק המכריע בליגת האלופות מול באזל. מהעבר השני בבאזל לא מתרגשים. רוסי: אנחנו על הגל

לקראת המשחק המכריע הערב בליגת האלופות בין ליברפול לבאזל, הבטיח ז'ראר הוייה, המנג'ר הצרפתי של ליברפול, שהקבוצה שלו תעשה הערב "משהו מיוחד" במשחק המכריע שלה. ליברפול, המדורגת שלישית בבית ב', נקודה אחת פחות מבאזל, חייבת לנצח אם היא רוצה לעלות לשלב הבתים השני של ליגת האלופות.

ביום שבת האחרון נקטע רצף הניצחונות של ליברפול, לאחר שספגה הפסד בכורה בפרמייר ליג, 1:0 מרגלי מידלסבורו. אבל למרות הלחץ על הקבוצה, הוייה מאמין שליברפול בהחלט מסוגלת להעפיל לשלב הבא.

"השתפרנו מנטלית כדי להתגבר על תקופות קשות", אמר המנג'ר הצרפתי. המשחק בבאזל הוא הזדמנות נוספת להראות את זה, אנחנו יכולים להראות משהו מיוחד. אנחנו נעשה את זה. זה בדיוק אותו המצב כמו בעונה שעברה, כשהיינו חייבים לנצח במשחק האחרון כדי לעלות".

מהעבר השני, חוליו הרנאן רוסי, הכוכב של באזל מזהיר את הוייה ואת ליברפול: "אנחנו על הגל כרגע, משחקים עם ביטחון. העובדה שאנחנו יכולים לעלות לסיבוב הבא בלי להיות תלויים בתוצאות אחרות היא פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully