וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הזרים ששוחררו יגיעו לבדיקות רפואיות, אלון תורג'מן יצטרף

1.7.2017 / 20:54

איולפסון, ואליינטה, ואצק ועזמי יגיעו לישראל ויתאמנו תחת בוקולי והראל. החלוץ המושאל ביקש להצטרף אליהם, ריאן סירב. במועדון אישרו: וגה אחד המועמדים לעמדת המגן הימני

הולמאר איולפסון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתאמן תחת בוקולי. איולפסון/אדריאן הרבשטיין

ארבעת הזרים ששוחררו ממכבי חיפה - הולמאר איולפסון, מארק ואליינטה, קמיל ואצק ופיטים עזמי יגיעו מחר לישראל ויעברו בדיקות רפואיות. במועדון החליטו לקבוע לארבעה תכנית אימונים מפורטת והבהירו כי יעמידו לרשותם את כל התנאים הדרושים.

כמו כן נקבע כי מי שיאמן את הארבעה, יחד עם שחקנים נוספים שלא נמצאים בתוכניות, הוא גוסטבו בוקולי כשאליו יצטרף מאמן הכושר אורי הראל. כמו כן, הקבוצה תעמיד לרשותם פיזיותרפיסט, ארוחה אחרי האימון, חדר טיפולים, השגחה רפואית ואת מתקן האימונים.

עוד בנושא
בני יהודה ניצחה 2:3 את צ'רנו מורה ורנה במשחק הכנה
מ.ס. אשדוד: אדילסון באהיה סגר, ז'וליו סזאר יגיע להתרשמות

שחקן בני יהודה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
ישתתף באימונים. תורג'מן/ברני ארדוב

הערב ביקש החלוץ אלון תורג'מן להצטרף לאימוני הקבוצה והוא יהיה חלק ממתכונת האימונים הנפרדת. איסמעיל ריאן בחר שלא להתאמן עם הקבוצה ויחפש קבוצה אחרת. על השאלה מדוע הארבעה אינם מתאמנים עם הקבוצה הבוגרת ענו במועדון: "הם אינם חלק מהסגל לעונה הקרובה ולא ניתן להתאמן בסגל של למעלה מ-30 שחקנים".

חיפה ממשיכה לנהל שיחות עם המגן הימני של אלקורקון, פדריקו וגה. הארגנטינאי בן ה-24 הוא אחד המועמדים להגיע לקבוצה בעונה הבאה, לאור המלצה של המנהל הספורטיבי שלא הגיע בסופו של דבר לישראל, טוני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully